Nikdev Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Har hørt at det var en supra som måtte bite i gresset for den izuzun. Men nok om den.. I russetiden så hadde vi en bmw e-21 med flammelakkering som russebil. Var sekser i bmw`en og med mye hull i eksosen. Hørtes ut som den gikk mye bedre enn den gjorde. Det var 3trinns aut på børsa. Var en dag jeg kjørte russebilen og skulle til byen, kjørte inn i bomringen og la på 20spenn, da et gammelt ektepar i en morgan stoppet ved siden av meg. Jeg måtte yppe så jeg rusa litt før jeg satte avgårde.Det neste jeg så var den lille morganen med de gamle folka fyke forbi meg damndamn Sinnsyk lyd i de bilene... Noen som har blitt frakjørt av en rød nissan cherry? høhø, gøy med sleepers Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Noen som har blitt frakjørt av en rød nissan cherry? høhø, gøy med sleepers ikke av en rød en, men en blå en :P har også kjørt fra en som prøvde seg på den når jeg testa den :P gøøy :D -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Dette skjedde igår: Jeg og en kamerat kjørte fra moss mot rygge.. (indre veien) hadde kjørt fra et par biler, så kom det en tahoe foran oss..(vi kjørte forresten bare en golf 4 1.6) Kjørte forbi den også, den ligger bare oss et lite stykke før vi kommer til en passe lang slette.. Så plustelig hørte vi bare et sinnsykt brøøøll bak oss.. Ser i speilet så kommer denne tahoen i en sinnsyk fart.. vips.. Så var den på andre enden av sletta.. Siste vi så fra den bilen var et klistremerke i bakruta der det sto "magna charger" kanskje ikke så rart at den gikk greit da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Vi kjørte en kompis (LaStrada på forumet) sin Passat i Sandvika, og på siden ruller det opp en Alfa Romeo SZ. Ligger side om side, og jeg får øyekontakt med karen og nikker på hodet. Da gir han på, og vi prøver å henge på. Opp på motorveien fra Sandvika mot Drammen. Til tross for at han ligger forran så henger vi på litt etter. Når vi kommer av motorveien i Asker står vi i hvert vårt felt i rundkjøringa og vi ruser motoren med det hjemmesveisa eksosanlegget med èn lyddemper fra den svette 1.8 litern. Og han er totalt med, men med en litt sintere lyd. :D Det var lættis, selvfølgelig ble vi frakjørt i den ultra-harry Passaten :P '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Vi kjørte en kompis (LaStrada på forumet) sin Passat i Sandvika, og på siden ruller det opp en Alfa Romeo SZ. Ligger side om side, og jeg får øyekontakt med karen og nikker på hodet.Da gir han på, og vi prøver å henge på. Opp på motorveien fra Sandvika mot Drammen. Til tross for at han ligger forran så henger vi på litt etter. Når vi kommer av motorveien i Asker står vi i hvert vårt felt i rundkjøringa og vi ruser motoren med det hjemmesveisa eksosanlegget med èn lyddemper fra den svette 1.8 litern. Og han er totalt med, men med en litt sintere lyd. :D Det var lættis, selvfølgelig ble vi frakjørt i den ultra-harry Passaten :P hehe, samme vei som jeg prøvde meg mot en lambo, med hiacen vi hadde der jeg jobba.. :P -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Dette skjedde igår: Jeg og en kamerat kjørte fra moss mot rygge.. (indre veien) hadde kjørt fra et par biler, så kom det en tahoe foran oss..(vi kjørte forresten bare en golf 4 1.6) Kjørte forbi den også, den ligger bare oss et lite stykke før vi kommer til en passe lang slette.. Så plustelig hørte vi bare et sinnsykt brøøøll bak oss.. Ser i speilet så kommer denne tahoen i en sinnsyk fart.. vips.. Så var den på andre enden av sletta.. Siste vi så fra den bilen var et klistremerke i bakruta der det sto "magna charger" kanskje ikke så rart at den gikk greit da.. var den tahoen blå med 1 potte på hver side? Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 var den tahoen blå med 1 potte på hver side? Hehe, sammentreff for jeg så den i moss igår i 1800 tiden.. Feet lyd, jaga han litt men jeg kjørte vw touran, ikke akkurat noen sportsbil... Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 var den tahoen blå med 1 potte på hver side? Nei, var gull metalic.. Med kufanger og ekstralys, hvis det er den jeg tror jeg har sett før så kjører den på 20" eller 22" bling bling på sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Nei, var gull metalic.. Med kufanger og ekstralys, hvis det er den jeg tror jeg har sett før så kjører den på 20" eller 22" bling bling på sommeren.. vet du hvor mange hk det var i den da,? fadern har også tahoe 300hk:) Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Har god erfaring med å bli frakjørt, iallefall fra da jeg hadde c ascona med 1.3 60hk@x rpm og 94Nm@x rpm. Husker spesielt én episode med den bilen. Kjørte inn mot Trondheim ved lerkendal og havna side om side med en gammle prelude av den firkanta sorten. Det var 3stk i hver bil, men noe må det ha vært med preluden. Ascona'n klarte å henge på opp til 70, da ga jeg meg. Døra til preluden var da på sida av fronten min :D Sjåføren trodde ikke noe på at jeg bare hadde en død 1.3, han gjetta 1.8i *edit: ble også frakjørt av en audi 80 quattro for litt siden. Ingen bombe at audien tok meg da, 4x4 er litt bedre enn bakhjuls. Lå sidelengs bortover veien og så audien dra ifra. Hadde jeg hatt feste ville nok saken blitt litt annerledes, begynte å ta igjen bilen når vi kom opp i litt fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 vet du hvor mange hk det var i den da,? fadern har også tahoe 300hk:) Hørt litt rundt,, hørt snakk om 500hk, og nærmere 1000nm.. Bilen har visst overasket mange på langsletta på rudskogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hørt litt rundt,, hørt snakk om 500hk, og nærmere 1000nm.. Bilen har visst overasket mange på langsletta på rudskogen.. okey,dett må jo være kompressor i den da! Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hehe. Hun med lancia`n heter Kjersti og holder til i Skotselva. Kjenner a godt. Pappa`n hennes har 4 sånne. Hu har også en Turbokonvertert MB 190E Hehe, det var litt moro da! Du får hilse ifra han med den svarte 2'er Golf'en som prøvde å holde følge hjemmat fra Rudskogen :tannløs "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 ser ikke de litt spesielle ut i forhold til orginal v70 a? denna var prikk lik 2,`4`n som søs har.. helt vanlig :P Ser forholdsvis vanlige ut. Noen andre felger osv. Ikke noe man legger merke til hvis man ikke ser etter og VET det. Her er et bilde. :) fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Har god erfaring med å bli frakjørt, iallefall fra da jeg hadde c ascona med 1.3 60hk@x rpm og 94Nm@x rpm. Husker spesielt én episode med den bilen. Kjørte inn mot Trondheim ved lerkendal og havna side om side med en gammle prelude av den firkanta sorten. Det var 3stk i hver bil, men noe må det ha vært med preluden. Ascona'n klarte å henge på opp til 70, da ga jeg meg. Døra til preluden var da på sida av fronten min :D Sjåføren trodde ikke noe på at jeg bare hadde en død 1.3, han gjetta 1.8i Honda Prelude går drit dårlig med flere enn 2 i bilen..har merket det i min og..så fort det sitter 3-4stk i den så går den som en 1.1l fiesta.. :p Men hvis jeg sitter alene i bilen så blir det noe helt annet =) - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg