Gå til innhold

fortell om noen som har kjørt fra dere

Ranger emnet

saab9000

Anbefalte innlegg

Har hørt at det var en supra som måtte bite i gresset for den izuzun. Men nok om den..

I russetiden så hadde vi en bmw e-21 med flammelakkering som russebil. Var sekser i bmw`en og med mye hull i eksosen. Hørtes ut som den gikk mye bedre enn den gjorde. Det var 3trinns aut på børsa.

Var en dag jeg kjørte russebilen og skulle til byen, kjørte inn i bomringen og la på 20spenn, da et gammelt ektepar i en morgan stoppet ved siden av meg. Jeg måtte yppe så jeg rusa litt før jeg satte avgårde.Det neste jeg så var den lille morganen med de gamle folka fyke forbi meg damndamn

Sinnsyk lyd i de bilene...

Noen som har blitt frakjørt av en rød nissan cherry? høhø, gøy med sleepers

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette skjedde igår:

Jeg og en kamerat kjørte fra moss mot rygge.. (indre veien) hadde kjørt fra et par biler, så kom det en tahoe foran oss..(vi kjørte forresten bare en golf 4 1.6) Kjørte forbi den også, den ligger bare oss et lite stykke før vi kommer til en passe lang slette.. Så plustelig hørte vi bare et sinnsykt brøøøll bak oss.. Ser i speilet så kommer denne tahoen i en sinnsyk fart.. vips.. Så var den på andre enden av sletta..

Siste vi så fra den bilen var et klistremerke i bakruta der det sto "magna charger" kanskje ikke så rart at den gikk greit da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte en kompis (LaStrada på forumet) sin Passat i Sandvika, og på siden ruller det opp en Alfa Romeo SZ. Ligger side om side, og jeg får øyekontakt med karen og nikker på hodet.

Da gir han på, og vi prøver å henge på. Opp på motorveien fra Sandvika mot Drammen.

Til tross for at han ligger forran så henger vi på litt etter. Når vi kommer av motorveien i Asker står vi i hvert vårt felt i rundkjøringa og vi ruser motoren med det hjemmesveisa eksosanlegget med èn lyddemper fra den svette 1.8 litern. Og han er totalt med, men med en litt sintere lyd. :D

Det var lættis, selvfølgelig ble vi frakjørt i den ultra-harry Passaten :P

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte en kompis (LaStrada på forumet) sin Passat i Sandvika, og på siden ruller det opp en Alfa Romeo SZ. Ligger side om side, og jeg får øyekontakt med karen og nikker på hodet.

Da gir han på, og vi prøver å henge på. Opp på motorveien fra Sandvika mot Drammen.

Til tross for at han ligger forran så henger vi på litt etter. Når vi kommer av motorveien i Asker står vi i hvert vårt felt i rundkjøringa og vi ruser motoren med det hjemmesveisa eksosanlegget med èn lyddemper fra den svette 1.8 litern. Og han er totalt med, men med en litt sintere lyd. :D

Det var lættis, selvfølgelig ble vi frakjørt i den ultra-harry Passaten :P

hehe, samme vei som jeg prøvde meg mot en lambo, med hiacen vi hadde der jeg jobba.. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde igår:

Jeg og en kamerat kjørte fra moss mot rygge.. (indre veien) hadde kjørt fra et par biler, så kom det en tahoe foran oss..(vi kjørte forresten bare en golf 4 1.6) Kjørte forbi den også, den ligger bare oss et lite stykke før vi kommer til en passe lang slette.. Så plustelig hørte vi bare et sinnsykt brøøøll bak oss.. Ser i speilet så kommer denne tahoen i en sinnsyk fart.. vips.. Så var den på andre enden av sletta..

Siste vi så fra den bilen var et klistremerke i bakruta der det sto "magna charger" kanskje ikke så rart at den gikk greit da..

var den tahoen blå med 1 potte på hver side?

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med å bli frakjørt, iallefall fra da jeg hadde c ascona med 1.3 60hk@x rpm og 94Nm@x rpm.

Husker spesielt én episode med den bilen. Kjørte inn mot Trondheim ved lerkendal og havna side om side med en gammle prelude av den firkanta sorten. Det var 3stk i hver bil, men noe må det ha vært med preluden. Ascona'n klarte å henge på opp til 70, da ga jeg meg. Døra til preluden var da på sida av fronten min :D Sjåføren trodde ikke noe på at jeg bare hadde en død 1.3, han gjetta 1.8i

*edit: ble også frakjørt av en audi 80 quattro for litt siden. Ingen bombe at audien tok meg da, 4x4 er litt bedre enn bakhjuls. Lå sidelengs bortover veien og så audien dra ifra. Hadde jeg hatt feste ville nok saken blitt litt annerledes, begynte å ta igjen bilen når vi kom opp i litt fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hun med lancia`n heter Kjersti og holder til i Skotselva. Kjenner a godt. Pappa`n hennes har 4 sånne. Hu har også en Turbokonvertert MB 190E

Hehe, det var litt moro da! Du får hilse ifra han med den svarte 2'er Golf'en som prøvde å holde følge hjemmat fra Rudskogen :tannløs

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med å bli frakjørt, iallefall fra da jeg hadde c ascona med 1.3 60hk@x rpm og 94Nm@x rpm.

Husker spesielt én episode med den bilen. Kjørte inn mot Trondheim ved lerkendal og havna side om side med en gammle prelude av den firkanta sorten. Det var 3stk i hver bil, men noe må det ha vært med preluden. Ascona'n klarte å henge på opp til 70, da ga jeg meg. Døra til preluden var da på sida av fronten min :D Sjåføren trodde ikke noe på at jeg bare hadde en død 1.3, han gjetta 1.8i

Honda Prelude går drit dårlig med flere enn 2 i bilen..har merket det i min og..så fort det sitter 3-4stk i den så går den som en 1.1l fiesta.. :p

Men hvis jeg sitter alene i bilen så blir det noe helt annet =)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår