lermax Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Er det noen som har hørt noe om hva som er feil, eller hva som skjedde? Jeg har pledd og være innom og sjekke en gang i mellom, men nå har de vært av nett i mange dager :spider Sikkert gidd opp etter at Buch skrevunder loven mot skikanering på nett!! :( En lov som strider mot grunnloven deres da men det er vel ikke så viktig for han :???: Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Er ikke Supraforums stengt for vanlige folk? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Er ikke Supraforums stengt for vanlige folk? Du må lave deg bruker for og komme inn ja. Men forumet har vært nede i mange dager nå, av ukjent grunn :deng Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Sist jeg gikk dit var det ikke engang åpent for registrering. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Sist jeg gikk dit var det ikke engang åpent for registrering. Ja kanskje de har så mage medlemmer at de ikke ønsker flere nå? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg