Gå til innhold

Real Golf ? 2er power

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg bare lurte på om det var flere her som har samme mening som meg.. jeg syns IKKE Golf 3 er noe tøff bil, en golf er liksom en golf 1 eller 2, that`s it liksom..

Golf 3 blir liksom alt for rund, som en hver annen bil.

Golf 2 har derimot en form som svært få andre biler har, etter min mening..

Egentlig så er vell Golf 3 "kjent" pga. Golf 2 ? Det jeg tror hvertfall.. .

Nå skal det jo sies at en helt original gammel 2er med gamle fangere, kjipe hjulkapsler, full av chrome lister, ikke er noe særlig det heller.. ehhm =)

Jaja...

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du først hekta på gammel Golf, er og blir du hekta for resten av livet vil jeg tro.

Men i mine øyne er Golf 1 og 2 en gammel, slitt, billig og utdatert bil! Personlig liker jeg 3, og ikke minst 4 veldig godt, fordi de er mer moderne og "oppdaterte" med tiden.

Det er mange Golf-fanatikere her, ingen tvil om det. Denne delen av forumet er populær. Og dere som henger her forguder bilen over alt, og jeg har respekt for det.

No offence til dere som liker MK1 og 2, men jeg liker de ikke. De er for gamle!

De bilene er topp for spesielt intereserte. Jeg liker dog MK4 best.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Golf entusiast! Mange har mye mer teknisk og praktisk peiling på Golf en det jeg har, men jeg er oppriktig glad i alle golf modellene. Alle har sin sjarm : 1'ern er pioner i segmentet, 2'ern er raffineringen av 1'ern, 3'ern er comfort-kompromisset, og 4'ern er et eller annet som vi ikke vet helt sikkert før 5'ern kommer.

Det er min mening. Forøvrig er jeg den lykkelige eieren av en forholdsvis standard mk3 2.0 gti 8v og en litt mer moddet mk1 1.8 gti 8v.

Alle er hjertelig velkommen til å ha en annen oppfatning enn den jeg har.

:D

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener gamle biler som du har skrudd og kjenner ut og inn er mest skjarm jeg da..

Jeg er bare forelska i golfII men 1er fin den å.

3.ern er ikke helt bra i min smak men men..

4ern er en Nydelig bil, men den er litt uoppnåelig nå liksom..

Det blir vel en 4 på meg neste gang..

VW Bora 1.8t 2001 mod

til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo

x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil)

x golf gl 1,8 1988 jema

x Ford Sierra 2.0 is vraka

x Fiat Uno Fire 1,0

x Nissan Cherry 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider