Gå til innhold

Straydogs strøkne 240 93'

Ranger emnet

Straydog

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er såpass enkelt, ja? Fine greier..

Så, det jeg trenger nå er altså:

100-240F TILBUDSPAKKE 240-84> HVITE BLINKNOK 498.00	

2x 0002	ORANGE PÆRE 21W LIK FESTETAPP TIL BRUK M/HVIT BLINK	NOK NOK 37.50	

2x 0003 PÆRE ORANGE SMÅ TIL SIDEBLINK STIKKPÆRE NOK 30.00	
Totalt NOK 565.50

Beklager at jeg spør disse muligens dumme spørsmålene, men jeg vil gjerne ha alt rett med en gang, slik at jeg slipper å plages senere. ;)

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men da er de på! Ble utrolig pent, synes jeg. Nå mangler jeg bare bak :D

13.jpg

14.jpg

Btw, sokkelen til parklys på venstre side virker litt rar. Pæra sitter på en måte ikke ordentlig, så den slutter å lyse iblant når man kjører. Må sokkelen byttes?

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... si DET du? Hva med å ta en titt på de som allerede sitter på bilen din da? Skulle tro at det satt en skrue på innsiden av glasset el noe, men det finner du vel fort ut når du titter på det. Det burde være en smal sak å bytte noen lamper, med mindre man har 10 tommeltotter midt i handa da....

edit: i Vadis så ser det ut som om det sitter festet med et klips, slik at det bare er å dra ut hele lampesatsen.

Glenn.

fyyyy seg , ikk no skrujern!

press lyktene fram , og ta ut i bakkant , og dra skrått bakover/utover)

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får at pæra skal sitte bedre i sokkelen er det jo bare å ta å bøye litt på kontaktpinnen... såfremt at pæra sitter fast i sokkelen, at den ikke er slitt lissom der tappene på pæra sitter..

BTW; det ble MEGET bra med hvite blinkers;) *skulle kanskje lakket plasten inni hovedlykten og i blinkersn,`bare et tips*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...