Gå til innhold

Straydogs strøkne 240 93'

Ranger emnet

Straydog

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Neida, var nok brukerfeil isåfall. :op:

Nå har jeg bestilt Bilstein ClubSport og Lesjöfors senkefjærer. Pedersen's var helt utsolgt for ClubSport, så får det vel ikke før om et par uker. Men det er bestilt iallefall, så nå er jeg et skritt nærmere å være ferdig med utseende, så motor kan stå i fokus. :)

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du sier bilen er strøken,Wegard?Bilen er langt fra like strøken som eieren,og enda mindre strøken enn noen visse burgere som han Unge Lovende Einan har laget.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans: Burgerne våre var da nydelige, vi lever jo trossalt fortsatt. :op:

_240_turbo_: Høres riktig ut! :D

Da kan jeg meddele at demperne og fjærene er avbestilt. Grunnen er at jeg sannsynligvis får en 78' 245 i hende om en mnds tid, og da har jeg rett og slett ikke råd til å investere så sinnsykt med penger i bilen. Har dog bestilt USA-blink og nye baklykter, pluss at kassettspilleren forsvinner om ikke så veldig lenge, og det får holde for i vinter. Må finne meg brukbart betalt, fast arbeid, det ser jeg. :op:

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ikke helt, nei. Hele blinklyssatsen må byttes, og siden festene på lykta er annerledes, så må de gamle festene kappes vekk, det må borres hull i siden av lykta og skrus fast. Styrte i sikkert 4 timer med den første lykta før jeg fant ut hvordan jeg skulle feste dritten. :op:

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt, nei. Hele blinklyssatsen må byttes, og siden festene på lykta er annerledes, så må de gamle festene kappes vekk, det må borres hull i siden av lykta og skrus fast. Styrte i sikkert 4 timer med den første lykta før jeg fant ut hvordan jeg skulle feste dritten. :op:

Ok, så det er "bare" å kappe vekk spora på hovedlykta som enn egentlig skal dytte blinklys huset inn i.. Også sette usa lykta inntil der å borre noen hull å skru den fast da med andre ord;P

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider