Gå til innhold

Bilder av manifold/turbo

Ranger emnet

GolfRallye

Anbefalte innlegg

• 5 months later...
  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Loppa

Dette blir gromt !

Planlagt og kjøre med ørepropper kanskje ? :D

Når blir bilen og se på veien/treff ?

Tror ikke det skal blir så mye støy med turbo på. Kjørte kun med bakerste potten når g60 motoren stod i. Det bråket litt.

Regner med at turboen demper en del.

Vanskelig å si når jeg blir ferdig. Bilen har stått siden mars. Har blitt litt fart på sakene nå som jeg har kjøpt eget sveiseapp.

Nå skal jeg se om jeg finner en plass til wastegaten, og sveise inn rør til den.

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

hvorfor går du i to forgreninger på eksosen???

Ville det ikke være mye bedre og ikke minst lettere med å lage et 3" rakt eksosanlegg, med en potte bakerst??

:)

Det er for dårlig plass til et 3 " rør. Hadde tatt borti det meste. Måtte ihvertfall ha klemt det sammen litt.

Det originale anlegget hadde to rør ned til to katalysatorer(en på hvert rør) som selvfølgelig ikke er der lenger. Gidder heller ikke å begynne å lage helt nytt eksosanlegg helt bak.

Tror kanskje også at et 3" rør hadde blitt hengende litt langt ned.

De to rørene har samme areal som et 3".

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

For en pysete turbo du har da :D :D :D Hva turbo er det forresten??? Skal du kjøre med Digifant-sprut eller tar du den helt ut med datasprut slik som store gutter gjør ? :op

Trenger ikke å overdimensjonere turboen i fohold til resten av oppsettet. Har råder og stempler fra en ABY motor(tror jeg), og jeg tror ikke jeg skal prøve å ta ut mer en 300 hk med det.

Det er en KKK. Det eneste som står på skiltet er " GT-2 MOTORSPORT". Litt usikker på data på den, men ihvertfall en k24/k26.

Vi gutta kjører med datasprut :D :D :D

Har en TEC 2 liggende. Mangler Map sensor, vanntemp og triggerhjul med sensor. Regner med det lar seg kjøpe.

Noen som har forresten??

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider