Gå til innhold

Bilder av manifold/turbo

Ranger emnet


GolfRallye

Anbefalte innlegg

Begynner å hjelpe nå.. :)

 

Så ut som sinnsykt mye knot det der, men fungerer nok helt sikkert ok..

 

Blir vel 3.5" som valses ovalt på min. også kommer jeg til å ta det ned på motsatt side av deg.

 

Skulle du ha deg nytt innsug, eller skulle du bruke det jeg fikk bilder av for en god stund siden?

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

 

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virker som om det er en del garasjeprosjekt rundt om kring!!Og ikke bare VAG heller selv om det er kulest :) :) En K24/26 burde funke bra til cirka 300 gamper vil jeg tro!!!Spørs jo det med baktrykk da.......det bestemmer utgangen av effekten.Baktrykk skulle vært forbudt :) Har mest sannsynlig fått solgt turboen min så da blir det en Turbonetics 60-1 turbo,samme turbo montert på en 20v turbofemmer ble bremsa til 463 hester med 1,3 bars ladetrykk :D :D :D :D :D :D :D :D Så jeg tror nok at over 400 burde være innen rekkvidde på min motor da.....men time will show.....

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ikke snu senterdelen på turboen så olje/vann inn/ut står på toppen og i bunnen? Mener å huske at det står i monteringsanvisningen for KKK-turboer at de ikke må avvike mer enn 15 grader fra å stå helt rett.. Med inn/ut på sidene tror jeg det kan bli problemer med smøring/kjøling..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Spangen

Må du ikke snu senterdelen på turboen så olje/vann inn/ut står på toppen og i bunnen? Mener å huske at det står i monteringsanvisningen for KKK-turboer at de ikke må avvike mer enn 15 grader fra å stå helt rett.. Med inn/ut på sidene tror jeg det kan bli problemer med smøring/kjøling..

 

Joda, kommer vel til det engang oxo. Ting er ikke skrudd sammen enda. Skal "tapesere" motoromet med sveisematte og rør til wastegate må sveises på før jeg begynner å skru ting på plass.

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by greenrallye

Begynner å hjelpe nå.. :)

 

Så ut som sinnsykt mye knot det der, men fungerer nok helt sikkert ok..

 

Blir vel 3.5" som valses ovalt på min. også kommer jeg til å ta det ned på motsatt side av deg.

 

Skulle du ha deg nytt innsug, eller skulle du bruke det jeg fikk bilder av for en god stund siden?

 

 

Hvordan skal du få plass på den andre siden av akslingen??

 

Skal bruke det innsuget som jeg sendte bilder av ja. Kanskje ikke verdens beste konstruksjon, men skal nok holde lenge til mitt prosjekt.

 

Får vel ta med noen bilder.

post-326-13804850483787_thumb.jpg

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår