Gå til innhold

Bilder av manifold/turbo

Ranger emnet


GolfRallye

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GolfRallye

Vanskelig å si noen pris egentlig. Bytting av deler og arbeid gjør at jeg ikke kan sette noen bestemt pris på delene.

 

Han er billigere enn de fleste andre. Spør han. Er jo her på forumet. Eller du kan spørre GreenRallye hva han skulle betale.

 

Har prøvd å spørre han, men det virker som han vill lage tingen først og prate pris etter på ?

Mulig jeg fikk feil inntrykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik

Jeg var intr i det samme som deg. innsug

Mulig jeg misforsto og det ble krøll i komunikkasjon !

Spiller ingen rolle nå lenger har fåt en annen til å lage noe lignende

 

Hvor har du tenkt å mappe motoren din ?

 

Hva skal du betale for noe lignende da?

 

Har ikke noe særlig på mapping enda. Hvilke firmaer er det som kan TEC II og hva er ca. pris for mapping?

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik: Hei, kan ikke huske å ha snakket om noe innsug jeg. Har aldri laget noe uten å blitt enig om pris først, men ca. pris har jeg ofte nevnt da jeg ikke har fått spesifikke mål/ønsker på det som skulle blitt lagd. Hvis du lurer på noe så ring meg på 932 23675

 

Ang. hand&nail lotion så er den veldig god til å forebygge inntørkede skrokkehender!! Skal ikke ta flere bilder av slikt da skjø!!!!

x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com

x-Ktm 525 SuperMotard

Ducati 998 testastretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tcr

Henrik: Hei, kan ikke huske å ha snakket om noe innsug jeg. Har aldri laget noe uten å blitt enig om pris først, men ca. pris har jeg ofte nevnt da jeg ikke har fått spesifikke mål/ønsker på det som skulle blitt lagd. Hvis du lurer på noe så ring meg på 932 23675

 

 

Beklager misforståelsen ! , feil formulert av meg !

No hard feelings !! ?? beklager......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfRallye

 

Hva skal du betale for noe lignende da?

 

Har ikke noe særlig på mapping enda. Hvilke firmaer er det som kan TEC II og hva er ca. pris for mapping?

 

Jeg har bare vert borti Arild Ruud på Ruuds motorservice og jeg synes han gjør en bra jobb + han har bred erfaring med turbokonverterte motorer fra VAG

Han holder til i Darbu mulig det ikke passer geografisk for deg ?

 

Får innsuget imorgen, Har gjort en bytte handel så det er vanskelig å si her å men ca 3000 for insug og eksos + en olje catch tank og noe annet småtteri

Skal ta bilde av det så du kan se det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel for å gi en jevn strøm til alle 4 syl.?

Hvis ikke så ville vil "turbulens" kanskje gjort at noen fikk mer enn andre, og hvis noen får mer enn andre, da blir det jo bare bråk og faenskap.... :D

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår