Gå til innhold

Ååååååå, Nå Er Jeg Sur!!! Ingen Japsetreff På Meg!!!!!!!!!!!!!

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Grrrrr, nå klikker jeg snart vinkel her, nå røk jaggu vannpumpen min, DAGEN FØR JEG SKAL KJØRE TIL JAPSETREFFET!!!!!!!!!!!! MIN UFLAKS ER SÅ MAX, SOM DET GÅR AN Å BLI!!!!! OG OM IKKE DET ER NOK, SÅ FÅR JEG HELLER IKKE VOLVODELENE MINE PÅ... TOO MÅNEDER!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAARRRRRRRGGGGG

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Grrrrr, nå klikker jeg snart vinkel her, nå røk jaggu vannpumpen min, DAGEN FØR JEG SKAL KJØRE TIL JAPSETREFFET!!!!!!!!!!!! MIN UFLAKS ER SÅ MAX, SOM DET GÅR AN Å BLI!!!!! OG OM IKKE DET ER NOK, SÅ FÅR JEG HELLER IKKE VOLVODELENE MINE PÅ... TOO MÅNEDER!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAARRRRRRRGGGGG

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Byttet ikke du 12kalde mot en vannpumpe da:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Toyparts

Byttet ikke du 12kalde mot en vannpumpe da:D :D :D

Joda, jeg reiste ut, og begynte å skru å tut å kjør, men det viser seg at Mitsubishi har hvert så genial at de har sveist igjen den originale åpningen, borret nytt hull, og fikset et laaangt rør på langs med blokken (Galant har jo motoren helt feil vei).. Så det gikk jo ikke.. PRøver å få fatt i en nå, men det blir knapp tid å skru på.. Alt må av, svinghjul til pumpen og veiven, registerdeksel\reim osv:( Jeg har ikke kjangs til å kjøre med resten av gjengen...

Du skal jo kjøre på kveldingen sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Burnout

hurry up...du får kjøre i 250 oppover da;)

'

Får ikke tak i, var tilslutt så desperat at jeg ringte til norsk bilgjenvinning (som selvfølgelig ikke hadde)..

Så nå er det avgjort, det blir ikke japsetreff... VELDIG kjipt, hadde gledet meg "Litt" liksom... Menmen, jeg kommer sterkt tilbake neste år! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider