Gå til innhold

Selges. Crx vtec turbo 91 mod

Ranger emnet

Cadence

Anbefalte innlegg

golfnos skrev:
jøss. ikke lenge du hadde denne før du vil selge!? syntes nettop jeg så nippon hadde denne jeg ;) lykke til med salget.

Om du ser på linken han la ut, så ligger den på nippon FOR ham...

Dette er etter min mening BILLIG for en fullt Godkjent Crx VT med b16a1 (regner jeg STERKT med) & Turbo!.. Hadde jeg hatt råd, så hadde ikke den bilen vært til salgs lengre ;)

Lykke til med Salget!!!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfnos skrev:
jøss. ikke lenge du hadde denne før du vil selge!? syntes nettop jeg så nippon hadde denne jeg ;) lykke til med salget.

Har hatt denne i snart to år.Nippon hentet den for meg i Tyskland. Den lå ute en stund for salg. Så ombestemte jeg meg men nå har jeg fått en litt annen arbeids situasjon så må desverre se meg nødt til å selge.

Porsche 911 C2

Subaru Legacy Outback

Sommertreff Crew

http://www.sommertreff.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oyrein skrev:
Om du ser på linken han la ut, så ligger den på nippon FOR ham...

Dette er etter min mening BILLIG for en fullt Godkjent Crx VT med b16a1 (regner jeg STERKT med) & Turbo!.. Hadde jeg hatt råd, så hadde ikke den bilen vært til salgs lengre ;)

Lykke til med Salget!!!

mvh

Er en b16a1 med b16a2 topp. Bedre kjøling på den :cocain:

Porsche 911 C2

Subaru Legacy Outback

Sommertreff Crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei. Du skriver:

Cadence skrev:

Kan eventulet brukes som delbetaling på subaru gt/wrx og kanskje 200sx s14a

så dagen etter skriver du:

Cadence skrev:
men nå har jeg fått en litt annen arbeids situasjon så må desverre se meg nødt til å selge.

Ikke for å være frekk, eller antyde noe. Bare hørtes litt merkelig ut. Bedre jobb?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willypolly skrev:
Hei. Du skriver:

så dagen etter skriver du:

Ikke for å være frekk, eller antyde noe. Bare hørtes litt merkelig ut. Bedre jobb?:)

He he. Kan høres litt rart ut ja. Grunn til at jeg sier at jeg er nødt til å selge er ikke for at jeg ikke har råd å beholde den. Må nemlig ha en mer kurrant bil å bruke når jeg har fått ett utvidet distrikt å dekke. Ca 60 mil enkelte dager. Liten Honda crx er vel ikke noe spessielt bra bil å ligge og kjøre langkjøring på vinteren med?? Til nå har det gått bra siden jeg også har en 86 mod pajero jeg bruker kun når jeg er i byen og jobber. Den er heller ikke noen bil å kruse med på langkjøring. Er som å kjøre hurtigrute på veien.

Men når det er sagt har jeg nettopp fått en ny bedre jobb så da får vi se om det blir å beholde den og sette igang med nye mods på happyhappy

Porsche 911 C2

Subaru Legacy Outback

Sommertreff Crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...