vag_fan Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hallois folkens, måtte bli medlem siden jeg må få klarhet i hvor mange hester det er i en golf som suser forbi meg i hytt og pine. ung kar med caps som oftest som kjører den. skilt nr er dk342 et eller annet, har ikke fått med meg mer. men py paen som den drar assa! ser den som oftest på tveita bakken og oppsal området. bilen er mørke grå, emblemfri bak, potte som står litt utover, bakvindu sotet samt baklykter, og en eller annen form for logo på grillen, som jeg ikke har fått sett noe særlig nøye på, siden denne karen har virkelig dårlig tid. venter spent på om noen kan vise meg noen bilder av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 for at folk skal gidde i det hele tatt og se på denne tråden så ville ett bra emne hjelpe veldig... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Å fytti,en mørke grå golf..tuller du eller? :eek: Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag_fan Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 kom med noen tips ang. emnet så skl jg forandre den Azzido. ble jo medlem igår, så trenger vel noen tips fra dere som har vøri her lengre enn meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Komme med litt mere tips enn bare en grå golf, er mange gråe golfer i Norge. :???: 3 dørs, 5dørs osv? Edit: SLY: er det golf 1,2,3 osv? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Komme med litt mere tips enn bare en grå golf, er mange gråe golfer i Norge. :???: 3 dørs, 5dørs osv? Etter mye etterforskining: ung kar med caps som oftest som kjører den. skilt nr er dk342 et eller annet, har ikke fått med meg mer. men py paen som den drar assa! ser den som oftest på tveita bakken og oppsal området. bilen er mørke grå, emblemfri bak, potte som står litt utover, bakvindu sotet samt baklykter, og en eller annen form for logo på grillen, som jeg ikke har fått sett noe særlig nøye på, siden denne karen har virkelig dårlig tid. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 kom med noen tips ang. emnet så skl jg forandre den Azzido. ble jo medlem igår, så trenger vel noen tips fra dere som har vøri her lengre enn meg. henviser til forum reglene ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Golf1 Golf2 Golf3 Golf4 Golf5 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Han du lurer på er audi_a4_1.8t her på forumet.. Grå Golf IV TDi.. 190hk.. Sjekk Golf IV forumet ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hallois folkens, måtte bli medlem siden jeg må få klarhet i hvor mange hester det er i en golf som suser forbi meg i hytt og pine. ung kar med caps som oftest som kjører den. skilt nr er dk342 et eller annet, har ikke fått med meg mer. men py paen som den drar assa! ser den som oftest på tveita bakken og oppsal området. bilen er mørke grå, emblemfri bak, potte som står litt utover, bakvindu sotet samt baklykter, og en eller annen form for logo på grillen, som jeg ikke har fått sett noe særlig nøye på, siden denne karen har virkelig dårlig tid. venter spent på om noen kan vise meg noen bilder av bilen. Nerd som jeg er laget jeg et script som loopet gjenna de to siste sifra i DK342XX Det var en haug med 1.6, et par 2.0 og noen 1.9TDI der 110hk var maks. :D Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag_fan Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Han du lurer på er audi_a4_1.8t her på forumet.. Grå Golf IV TDi.. 190hk.. Sjekk Golf IV forumet ! Er en golf 4 til de som lurte på, har du noen bilder og litt mer specs om den golfen til audi_a4_1.8t ???? møtte han faktisk i dag også,kjørte igjen fra meg... Lurer på om han har fritidsproblemer som driver og kjører bestandig rundt i det området....he he neida.. men han er mye i området her og lager galskap i trafikken er ikke akkurat trygg han der assa burde gitt han en hyundai getz så han får roet seg litt ned... vet ikke om det er noen andre som oxo har møtt han ute på veiene ?? liker og leke iallefall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Nerd som jeg er laget jeg et script som loopet gjenna de to siste sifra i DK342XX :D sende?! :popcorn Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 SÅnn Grå golf ekke det en sånn skummel bil som bare onde mennesker har da? Og grunnen til at de raser avgårde er fordi de er på flukt ifra ett eller annet? Ikke veit jeg, best å slippe dem forbi mener nå jeg. Slik at de ikke blir sure på oss som skulle sinke dem. :P Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 SÅnn Grå golf ekke det en sånn skummel bil som bare onde mennesker har da? Og grunnen til at de raser avgårde er fordi de er på flukt ifra ett eller annet? Ikke veit jeg, best å slippe dem forbi mener nå jeg. Slik at de ikke blir sure på oss som skulle sinke dem. :P Jepp, der har du meg og alle andre slike i et nøtteskall.. :) Edit; Fikk ikke helt med meg at det var snakk om mørkegrå av farge.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Er en golf 4 til de som lurte på, har du noen bilder og litt mer specs om den golfen til audi_a4_1.8t ???? møtte han faktisk i dag også,kjørte igjen fra meg... Lurer på om han har fritidsproblemer som driver og kjører bestandig rundt i det området....he he neida.. men han er mye i området her og lager galskap i trafikken er ikke akkurat trygg han der assa burde gitt han en hyundai getz så han får roet seg litt ned... vet ikke om det er noen andre som oxo har møtt han ute på veiene ?? liker og leke iallefall.... Han er leken ja... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=91876&page=4 Der har du tråden hans med bilder og sats... BTW: Er Dahlback racing det står i grillen - vanskelig å få øye på... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg