Gå til innhold

Grååååå gooooollllffff?!?!?!?

Ranger emnet

vag_fan

Anbefalte innlegg

hallois folkens, måtte bli medlem siden jeg må få klarhet i hvor mange hester det er i en golf som suser forbi meg i hytt og pine. ung kar med caps som oftest som kjører den. skilt nr er dk342 et eller annet, har ikke fått med meg mer. men py paen som den drar assa! ser den som oftest på tveita bakken og oppsal området.

bilen er mørke grå, emblemfri bak, potte som står litt utover, bakvindu sotet samt baklykter, og en eller annen form for logo på grillen, som jeg ikke har fått sett noe særlig nøye på, siden denne karen har virkelig dårlig tid.

venter spent på om noen kan vise meg noen bilder av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komme med litt mere tips enn bare en grå golf, er mange gråe golfer i Norge. :???: 3 dørs, 5dørs osv?

Etter mye etterforskining:

ung kar med caps som oftest som kjører den. skilt nr er dk342 et eller annet, har ikke fått med meg mer. men py paen som den drar assa! ser den som oftest på tveita bakken og oppsal området.

bilen er mørke grå, emblemfri bak, potte som står litt utover, bakvindu sotet samt baklykter, og en eller annen form for logo på grillen, som jeg ikke har fått sett noe særlig nøye på, siden denne karen har virkelig dårlig tid.

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallois folkens, måtte bli medlem siden jeg må få klarhet i hvor mange hester det er i en golf som suser forbi meg i hytt og pine. ung kar med caps som oftest som kjører den. skilt nr er dk342 et eller annet, har ikke fått med meg mer. men py paen som den drar assa! ser den som oftest på tveita bakken og oppsal området.

venter spent på om noen kan vise meg noen bilder av bilen.

Nerd som jeg er laget jeg et script som loopet gjenna de to siste sifra i DK342XX

Det var en haug med 1.6, et par 2.0 og noen 1.9TDI der 110hk var maks.

:D

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han du lurer på er audi_a4_1.8t her på forumet.. Grå Golf IV TDi.. 190hk.. Sjekk Golf IV forumet !

Er en golf 4 til de som lurte på, har du noen bilder og litt mer specs om den golfen til audi_a4_1.8t ????

møtte han faktisk i dag også,kjørte igjen fra meg... Lurer på om han har fritidsproblemer som driver og kjører bestandig rundt i det området....he he neida.. men han er mye i området her og lager galskap i trafikken er ikke akkurat trygg han der assa burde gitt han en hyundai getz så han får roet seg litt ned...

vet ikke om det er noen andre som oxo har møtt han ute på veiene ?? liker og leke iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅnn Grå golf ekke det en sånn skummel bil som bare onde mennesker har da? Og grunnen til at de raser avgårde er fordi de er på flukt ifra ett eller annet?

Ikke veit jeg, best å slippe dem forbi mener nå jeg. Slik at de ikke blir sure på oss som skulle sinke dem. :P

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅnn Grå golf ekke det en sånn skummel bil som bare onde mennesker har da? Og grunnen til at de raser avgårde er fordi de er på flukt ifra ett eller annet?

Ikke veit jeg, best å slippe dem forbi mener nå jeg. Slik at de ikke blir sure på oss som skulle sinke dem. :P

Jepp, der har du meg og alle andre slike i et nøtteskall.. :)

Edit; Fikk ikke helt med meg at det var snakk om mørkegrå av farge..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en golf 4 til de som lurte på, har du noen bilder og litt mer specs om den golfen til audi_a4_1.8t ????

møtte han faktisk i dag også,kjørte igjen fra meg... Lurer på om han har fritidsproblemer som driver og kjører bestandig rundt i det området....he he neida.. men han er mye i området her og lager galskap i trafikken er ikke akkurat trygg han der assa burde gitt han en hyundai getz så han får roet seg litt ned...

vet ikke om det er noen andre som oxo har møtt han ute på veiene ?? liker og leke iallefall....

Han er leken ja...

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=91876&page=4

Der har du tråden hans med bilder og sats...

BTW: Er Dahlback racing det står i grillen - vanskelig å få øye på...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider