BLACK.PEARL Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Litt OT men: Golf GTI Tdi? Kommer GTI i diesel for tiden? Står i signaturen til han ene med Dahlbäck Golf IV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC7 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Det var GTI TDI på Golf 4, men ikke Golf 5. Mer enn det vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Det var GTI TDI på Golf 4, men ikke Golf 5. Mer enn det vet jeg ikke... Jepp riktig finnes i golf 4 og det er registrert 12 stykker i Norge... Heisann vag_fan, er det du som driver og kjører S3 en ???? har nok lekt litt med deg i området der ja he he, og du er nok ikke den eneste... Og nei jeg har ikke fritidsproblemer som er i området der hele tiden, kjører budbil jeg og har området mellom ensjø og trosterud.. bor ikke så langt unna der heller så.... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg