Awas Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Da har det skjedd meg også.. :mad: Ble påkjørt av en VW Caddy når jeg stod i kø kl 08:30 i dag. Var glatt i caddyens veibane og den klarte ikke svingen. Traff bakparten på 460'en. Støtfangeren tok heldigvis av det meste av støtet + litt skader på venster bakdør. Legger inn noen bilder tatt nå i kveld.. Ps. Se bort fra de glimrende vinterfelgene blah Nå gjenstår bare å sende inn skademelding og få den inn på verksted.. angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 kjedelig når sånt skjer! er hjulbuen bulket også ? blir nok greit når du har fått den takstert å retta opp :) Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Er ikke caddy en sånn varebil da? Sikkert en eller annen tulling fra Dolly Dimpels eller noe som ikke kan kjøre og på liv og død skal prøve å nå toppfarta :mad: slike folk burde ikke hatt lappen syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Bli voksen "Volvo_gutten". Slikt kan skje alle, så det er ikke no å bjeffe over. Å gjøre narr av andre folks uhell er ikke lurt, det kan hende deg selv og en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 nei...sorry utbruddet folkens :( var ikke meninga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 hmm, kjipt når sånt skjer. spesiellt på deler du ikke kan bare skru av (hjulbuen feks). tror nok det der er takst på 15-20.000kr. jeg fikk jo 11300kr elns for støtfangerplast, frontplate og lykterammer. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awas Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 En positiv ting ut av alt dette er at jeg nå får tatt den begynnende rusten i hjulbuen (kan ses på bilde 1 og 2). Får høre med verkstedet om hvor mye de skal ha for å ta den andre siden i samme slengen + litt under koffertlokket bak (se på venstre del av koffertlokket, ufyselig brun farge). Stress med alt papirarbeid og telefoner som kommer i tillegg. Får se hvor lang tid de bruker på å fixe dette opp. Blir buss på meg i mellomtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg