Gå til innhold

spinning fra 1-4 gir på 240!

Ranger emnet

opel_power

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

spant ut 4 giret, la den i revers og forsatte! 0 problem, der ser dere hvor bra rekk er!

Hehe, du gjorde det ja!!

Det blei nokk flott for girkassa det kan jeg tenke meg!

På 700 forumet sier du at du har en motor med 290 gamp eller hva det var, først med 45mm og såmed 55mm webere... Veit du i det hele tatt hva der er for noe?

Dem rekordane går noe så innest inne i helvette dåle, det er totalt semmert! Trur du ikke greier spinne på snø på 4. gir engang med den slitne skropel motorn...

Du må jo ha en meget begrenset kunnskap når det kommer til litt mer tekniske eller ting som har med litt ytelse å gjøre stakkar liten...

Du er vell en fjorttis som bare sitter å drar kjeppen foran skjermen og vil starte en totalt ubrukelig "diskusjon"...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei! ikke i skrustikka! men har laget en ventil oppretter! så de blir bra igjend! men kaskjeden smeltet da eg skulle børne fra 1-4gir og innom revers på veien og! vet ikke hva som skjedde! den er bare smeltet vekk! vet ikke kor den ble av, men merkelig sier eg og! men ny på i dag! skal sitte inn fil og bilder av alt! filmen er bare rå!

eg digger OPEL, og BMW:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

film kommer! eller bilen kan sees på treff ! den er klar igjend over helgen! holder på å bytte kam skjede, etter at den andre tok kvelden, smeltet! men bra igjend norettet ut noen ventiler og drit, men blir bra no!

Haha, du semlta kammen ja... har du ventilfjører med ett tonns press eller?

Eller skjønte du kansje ikke att du må ha olje på motorn?

Hvis du veit åssen tempratur som må til for å smelte den hadde du kansje driti i den uttalelsen...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår