Gå til innhold

spinning fra 1-4 gir på 240!

Ranger emnet

opel_power

Anbefalte innlegg

Hehe, du gjorde det ja!!

Det blei nokk flott for girkassa det kan jeg tenke meg!

På 700 forumet sier du at du har en motor med 290 gamp eller hva det var, først med 45mm og såmed 55mm webere... Veit du i det hele tatt hva der er for noe?

Dem rekordane går noe så innest inne i helvette dåle, det er totalt semmert! Trur du ikke greier spinne på snø på 4. gir engang med den slitne skropel motorn...

Du må jo ha en meget begrenset kunnskap når det kommer til litt mer tekniske eller ting som har med litt ytelse å gjøre stakkar liten...

Du er vell en fjorttis som bare sitter å drar kjeppen foran skjermen og vil starte en totalt ubrukelig "diskusjon"...

Hvis du mater Webergasserne med kraftfor og legger dem i drivhus så vokser dem fort fra 45 til 55mm på en kveld, tror du ikke det Kukker_opel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

nei! ikke i skrustikka! men har laget en ventil oppretter! så de blir bra igjend! men kaskjeden smeltet da eg skulle børne fra 1-4gir og innom revers på veien og! vet ikke hva som skjedde! den er bare smeltet vekk! vet ikke kor den ble av, men merkelig sier eg og! men ny på i dag! skal sitte inn fil og bilder av alt! filmen er bare rå!

Den oppretteren du har skulle jeg ha godt likt å sett azz...

Hadde det vært korrodert titan skulle jeg trudd på deg att materialet ble borte, men stål kan ikke bare forsvinne i lufta seru...!

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som du snakker, så hadde det vel faktisk vært det samme om det hadde vært ei ape eller du som satt bak rattet...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår det at dere er missundelig! Ser jo det! men ventil oppretteren min er ikke til salgs! men eg har 240 trappe sak til salgs ! den kan brukes som oppfyrnings ved sammen emd de driiiiiiiiiiiiiiit brae vålvoene! de ser så JÆVLA TEIT UT! helt firkantet! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!"

eg digger OPEL, og BMW:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adm direktør statoil! du er vel missundelig på den utdannelsen og du kåre leif!

Adm direktør statoil ja, så du mener at det er ei utdanning? Hva slags skole har den linja? Jeg ville kalt det en jobb som hvertfall du ikke kan få med dine kunnskaper om blant annet norsk rettskriving.

Å være missunnelig på din utdannelse tror jeg nok jeg slipper, på de 19 årene du har levd har du ikke tid til å ta en høyere utdaning enn det jeg har hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det ingen problem å sende noen av "oss" som holder til i bergen for å komme å kikke på bygget ditt da? har jo hele helga til rådighet..og du sier jo selv at bilen blir klar, så da skal du j holde på med den..

en ting til, en chippa FK/FT er ikke blodtrimma..og om du har 290hk er det vel litt barneskole å skryte seg opp på at du dro fra en med 220hk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår