Gå til innhold

spinning fra 1-4 gir på 240!

Ranger emnet

opel_power

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Denne kødden kicker opel burde utestenges fra forumet. Ihvertfall få fjerna de to trådene hans. Diskuter opel på opel forumet.

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vits i å bruk tid å energi på å høre hvor mye piss han sier? bare ignorer, så forhåpentligvis blr han lei.. eller få han blokka.. syns nu egentlig det siste er best da.. e jo helt teit å sett å se hvor mye dritt han snakker.. er sikkert arti å se hva slags mannsjit han kommer med, men det finnes grenser da.. :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får kjøre til bergen å se på vidundret hans da vell! er jo ikke så langt til bergen! men i går sto bilen til lakkering å nå står den uten kam kjede som er smelta å greire! hehe! jaja! han har det sikkert veldi morro med seg selv dær han sitter med nerde brillene sine fåran en pc med storskjærm og trøkker som en gal! re jo ikke alle som er 19 år og adm dir på statoil heller så jeg må bare bøye meg i støvet får deg altså! men ta å sett ned bensinprisene med d samme du holderpå da! men rekorden går vell kankje på strøm den!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skräpel rekord er noe av det mest røtne jeg har vært borti iaf.

Kjøpe en sammen med noen kamerater forrige helg.. Den varte i 2 jævla timer, så fikk vi rådebank. Og forresten. Viste du at hvis du tar ei slegge og slår midt på døra så ramler listene av??? Skjedde det samma på alle 4 dørene.. Jeg har hørt at en rekord gjør seg veldig godt som anker på båt..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA :D så mye bra :crazysant ler så jeg griner..hahaha.. mest *****iske innlegga EVER :D

kicker_Opel du har mye rart på lur gitt :bump

hiv ut ett bilde av den smelta kammen din a, for det skulle jeg likt å se.. og ikke minst den fantastiske ventil retteren din..hehe..

den dagen jeg ser en orginal rekord i fult hjulspinn på tørr asfalt på 4.gir skal jeg kjøpe meg en..hehe..

fatter ikke hvor du får så mye piss fra azz..LOL

admin : se å få gitt mannen/pojken en warning :kiss

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har rapportert han 2 ganger alt.

makan til fyr, men han sprer jo litt glede å da! hvorfor holder du deg ikke til record forumet kicker_t0s?? :mat

enig med deg der ja.. men han lager jo liv da..hehe.. :biker

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår