Dr_S Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Er enig i de som sier rally er en sport, ikke en idrett...Men på en annen side er jo fotball sport og, samtidig som det er idrett... Man bruker kroppen. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 NTG/Norges Toppidrettsgymnas sammarbeider iverthfall med enkelte motorsport uttøvere i rally-sammenheng vet jeg Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Jeg mener rally er en idrett på lik linje med fotball og skisport. Og de som sier det ikke er en idrett fordi de sitter i en bil og kjører og ikke løper strekkene, mener jeg burde tenke litt mer over hva solberg og gutta egentlig gjør inne i bilen. For det tar nok ganske hardt på dem når de ratter en bil i høye hastigheter på trange skogsbilveier i nesten allslags vær. de bruker beina ganske aktivt på bremser, gass og clutch, samt armene har mye å gjøre når de skal gire, bruke brekket og rattet bilen, alt dette skal de gjøre samtidig med at de må følge med på veien for å unngå å treffe hindringer, de skal beregne fart i forhold til føre, og kartleseren hjelper jo litt til med å bergne føre og forhold, men alikevel er det jo føreren som har den største jobben, det er han som må holde øynene sine plassert på veien til en hver tid, hvis ikke vil det til slutt gå veldig galt. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg