BGGTX Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Jeg har K04 turbo og skal få meg en 240hk/410nm sats hos flissundet motorservice. (Steg 4) Da må jeg ha et komplett effektanlegg med racecat. Dem skulle ha 18100kr for det der så jeg bestemte meg for å finne meg det et annet sted. Noen som vet om noe brukbart som ikke er så dyrt og ikke lager så mye mere lyd en det orginale anlegget? Jeg MÅ ikke ha rustfritt. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Sjekk ut http://www.eyecandyracing.no De har noen rimelige eff.anelgg, men tviler på de har racing-kat.. jeg skal værtfall kjøpe et eff.anlegg derfra snart.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Supersprint selges hos BilXtra. De skulle ha 5700 for kat-back anlegg til min A4. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hvis jeg ikke husker feil koster ferrita anlegg fra turbo med race cat 14000 hos jørgenrud...det er rustfritt. litt billigere da.. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 http://www.bsrab.se/products/n341/a/ SEK 6490.- fra kat og bak. SEk 6800.- 3" fra turbo med sportskat. (står bare 2wd, men regner med de har til quattro og) Siter 02 Toyota Hiace 05 Yamaha R1 - banesykkel 08 Honda CBR1000RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 flissundet trimming er bra....NOT!!!. vi bytter ut chippa deres fordi motorene får mye problemer av dem, hvertfall på vw/audi Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 flissundet trimming er bra....NOT!!!.vi bytter ut chippa deres fordi motorene får mye problemer av dem, hvertfall på vw/audi En jeg kjenner har vert på flissundet med sin A4 1.8TQ og fått seg en K04 og programering. Den motoren er meget god!! Veldig hissig i forhold til min selv om det er chip i den og. Min er Chippet hos Turboteknikk Trygve Karlsen.(Turbokarlsen) Kun chip og dem mener det er 220hk. Selv om den går bra så tviler jeg på at det er så mye over 200hk i den. Turboen i bilen min begynner ikke å virke før gassen er helt i bunn. Slipper jeg den et par millimeter opp fra gulvet er det akkurat som om alt turbotrykk forsvinner. Det er ingen mellomting mellom 100 og 200hk lissom. Er det sånn det skal vere? Dessuten er draget varierende på turtall under 4000rpm. Akkurat som om turbotrykket varierer mellom f.eks. 0.7-1.2kg. Har ikke testet med måler enda. Magnetventil?? Hvem er vi som bytter ut chippene? Per Olav Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 har du sjekket om turboen er i orden...har ofte problemer med den interne wastegaten, og kan resultere i liknende symptomer som at trykket ikke er der. evt en manifoil lekasje. VI er to selvstendige som ofte får vw/audi med sære feil...vi reparerer noe for møller også som de ikke greier selv. vil ikke legge ut i det vie og det breie her på forumet, men send meg en PM hvis det skulle være noe du lurer på. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg