Gå til innhold

turbo

Ranger emnet

slire_sladd

Anbefalte innlegg

t3 eksos t4 kompressor

Usikker på Ar på eksos AR60 på kompressor

vil denne passe, bolt on, på fk motor med orginalt grenrør?

og hva er Ar? AR60?

t3 eksos = tilkoblinen fra grenrør? eller ut til downpipe...?

t4 kompressor = tilkobling til innsug eller utblås?

eller har jeg misforstått helt totalt?

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor bøsse dette ...

For å vite hvor stor den er .. mål den minste diameter på kompresor propell inn..

og på turbin siden om den har en større trimm på turbin hjul..CA 49MM original

Inn kompressor (induser) ca 48.5mm

Ja den vil passe hviss det er eit volvo turbinhus, den har en labirint tettning.

men de er bare å ta med gren til eit verksted å planere vekk labyrint, hviss du har eit ford turbinhus

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AR er jeg ikke 100% sikker på, tror det er størrelsen. Gå for en mitsu 16T eller 19T du, de skal passe rett på etter det jeg husker. Får så jævli turbo-lagg med t4-opplegget. Er jo greit å bruke en t4 på banebil og sånt, men på en bruksbil så er det bare tull mener nå jeg...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Må misbruke denne tråden for å si at: "slire_sladd har overskredet det maksimale antall private meldinger som kan lagres, og kan derfor ikke motta flere meldinger, før disse blir slettet." -fiks d a' :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er ikke bare trykket som gjelder veitdu ;)

16t skal holde til ca 300.

15g (nesten samma turboen) det samme

-Nei, er jo sef. masse annet som størrelse, spool-up, flow o.s.v. Men man kan nok fikse litt på de mitsu'ene så dem tåler litt vil jeg da tru. bytte pakninger, lager +++...

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider