KennyMæn Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i de indre frontlyktene på rocco? syns den blir ser mye sintere ut me de indre også! Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Du kunne ha fått mine, om jeg hadde somla meg til å bytte.. skal ha Corrado lykter, men har prioritert litt andre ting på bila (bla. bremsesylinder og etterkontroll) kan si fra når jeg får somlet meg til det, om du er fortsatt interessert da :) Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Du kunne ha fått mine, om jeg hadde somla meg til å bytte.. skal ha Corrado lykter, men har prioritert litt andre ting på bila (bla. bremsesylinder og etterkontroll) kan si fra når jeg får somlet meg til det, om du er fortsatt interessert da :) jepp!tusen takk for det!:) Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg