sony Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 da jeg spurte en forhandler med fg-godkjent monteringstilatelse, så kunne jeg montere alarmen selv. så skulle de kontrolere det etterpå og godkjenne den. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Og tok ikke betalt for kontrollen? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 jo betalte 400. men det et jo bikke så myefor da ordnet di med alle papirene og sånt Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 noen som vet hvor mye det er å spare på det da? på forsikringa..? Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 noen som vet hvor mye det er å spare på det da? på forsikringa..? det må du nesten ringa forsikringa di å spørre om,jeg sparte 500kr.(akkurat det samme som jeg ga for alarmen:D) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 det må du nesten ringa forsikringa di å spørre om,jeg sparte 500kr.(akkurat det samme som jeg ga for alarmen:D) Fordelen er jo at du ikke har noen egenandel om det skulle bli innbrudd el. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ingen har spurt meg om alarmen var montert av en FG-godkjent montør, men den dagen det blir innbrudd kommer det spørsmålet fram. Man KAN forsikre bilen med alarm hvis man vil, uansett hvem som har montert den, men ikke regn med at det blir noe hyggelig samtale den dagen det skjer noe. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hvor lett er det å montere DEFA alarm med sentrallås? Må du tukle mye med tenningslås? Selger komplett sett med sentrallås til 2400 på bilradiospesialisten, men da må jeg montere selv. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ingen har spurt meg om alarmen var montert av en FG-godkjent montør, men den dagen det blir innbrudd kommer det spørsmålet fram.Man KAN forsikre bilen med alarm hvis man vil, uansett hvem som har montert den, men ikke regn med at det blir noe hyggelig samtale den dagen det skjer noe. Akkurat, den samtalen kan bli lei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hvor lett er det å montere DEFA alarm med sentrallås? Må du tukle mye med tenningslås? Selger komplett sett med sentrallås til 2400 på bilradiospesialisten, men da må jeg montere selv. hvis du ikke har noe erfaringer med å lese koplingsskjemaer så ville jeg latt vær,da er det bedre å betale litt for å få gjort jobben. hvis du ikke har startsperre fra før så må du klippe og lodde en ledning opp til tenningslåsen. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 hvis du ikke har noe erfaringer med å lese koplingsskjemaer så ville jeg latt vær,da er det bedre å betale litt for å få gjort jobben.hvis du ikke har startsperre fra før så må du klippe og lodde en ledning opp til tenningslåsen. Vel, går vk1 elektronikk, så koblingsskjemaer skulle ikke være noe problem. Sparer tross alt 2500kr på å montere selv. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg