ssagat Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Skal bestille meg et par m3 speil fra danmark, men lurer på om jeg skal ha med eller uten vidvinkel. hva er forskjellen? er de med vidvinkel breiere eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 nei, er bare det at ytterste delen har en litt anen vinkel enn den indre delen av speilet gjør det slik at du ser lengre ut til sidene. Anbefales. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 nei, er bare det at ytterste delen har en litt anen vinkel enn den indre delen av speiletgjør det slik at du ser lengre ut til sidene. Anbefales. Ok takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Ok takk for hjelpen! Personlig synes jeg vidvinkel speilene er ekle å se i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 enig, gir et falsk bilde av avstander bla a. Men det er jo en smakssak, og noe man blir vant med såklart. Vidvinkel: Større synsfelt, men "forvridd" speilbilde Vanlig: Det du ser er det du får, men du ser mindre Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Tror jeg går for det vanlige jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg