MeSs Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Hører at ny original turbo til 323 gtr koster 27000? Finnes det noen billigere alternativer?? Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hei, det billigste alternativet må være å få tak i en brukt original turbo. Ellers så har jeg erfart at en original turbo fort kan bli billigere enn å få tak i en ombyggingssak. Dessuten er GT-R - turboen heeeeelt yummy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 du får vel knapt noen turboer som leverer SÅ mye i SÅ liten innpakning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 En brukt turbo eller bytte turbo kan du glemme å få tak i... sist jeg kjøpte en slik var i april 05 og det var den siste som var å skaffe... alle steder!!! men er det noen som har noe på lur.. skulle jeg hatt et kompresorhjul til en IHI VJ 23. Trenger det sårt til min 8mnd gamle turbo..!!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 En brukt turbo eller bytte turbo kan du glemme å få tak i... sist jeg kjøpte en slik var i april 05 og det var den siste som var å skaffe... alle steder!!! men er det noen som har noe på lur.. skulle jeg hatt et kompresorhjul til en IHI VJ 23. Trenger det sårt til min 8mnd gamle turbo..!!! Hei. Det ligger 3 stk hjemme i kåken. Men de blir liggende. Tenk når min raser (-har planer om ett par kilo trykk neste år :scared ) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hei. Det ligger 3 stk hjemme i kåken. Men de blir liggende. Tenk når min raser (-har planer om ett par kilo trykk neste år :scared ) mvh frank.... du er heldig :( hvilken modifikasjoner har du tenkt og gjør for og få motoren til og tåle noe så sykt? ;) Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 frank.... du er heldig :( hvilken modifikasjoner har du tenkt og gjør for og få motoren til og tåle noe så sykt? ;) Hei. Har jo spart deler som ett ekorn i mange år. m'm Og motoren blir gjort endel med, men hva er jo en hemlis... ditto for kassa... Alt sammen kommer sikkert til å eksplodere, og så kan dere stå og le.. happyhappy :drive2 mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Frank du er kjip..!!! jeg veit du kan hjelpe meg... trenger deler til en slik turbo.. forslag til annen type turbo motas med takk..!!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Frank du er kjip..!!! jeg veit du kan hjelpe meg... trenger deler til en slik turbo.. forslag til annen type turbo motas med takk..!!! Hei. Skal rote litt i "sekken" når jeg kommer i garasjen neste gang, og se om jeg finner ett kompressorhjul. Lover ingenting, men det forundrer meg ofte hva som ligger og "slenger" der. Skulle nesten tro det gror deler...hmm :wonder mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hei. Har jo spart deler som ett ekorn i mange år. m'm Og motoren blir gjort endel med, men hva er jo en hemlis... ditto for kassa... Alt sammen kommer sikkert til å eksplodere, og så kan dere stå og le.. happyhappy :drive2 mvh hehe, jeg har en viss anelse om hvilken kasse som havner på her..... og jeg veit om MANGE(les ALLE) som er missunnelig på deg for den! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hehe, jeg har en viss anelse om hvilken kasse som havner på her.....og jeg veit om MANGE(les ALLE) som er missunnelig på deg for den! :D Snakker vi Xtrac rallykasse her ? wtf? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Enten det eller kanskje Mitsu EVO ? ( Men Mazdafun er vel så religiøs mazdafantast at det er uaktuelt å besudle bilen med Mitsu deler :) ) Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Unnskyld for off topic, men rekner nesten med at du allerede har fått ordnet deg hos frank:) angående girkassen til prosjektet til frank, så tror jeg, og håper det er RTI girkasse hus, med RTI drevsett? wtf? *sikkle* Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 angående girkassen til prosjektet til frank, så tror jeg, og håper det er RTI girkasse hus, med RTI drevsett? wtf? *sikkle* RTI? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 RTI? ijah:) Frank er en stk heldig ekorn. han har alltid mange kjekke ting som FLYYYYTER over ALT. I den tid GTR var og finne i grp.N, så var det et italiensk firma som laget forsterkede girkasse hus, som tålte MYYYE. og forsterkede drev. og..... det har frank? *sjalu* MVH Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg