boXer Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 ijah:) Frank er en stk heldig ekorn. han har alltid mange kjekke ting som FLYYYYTER over ALT. I den tid GTR var og finne i grp.N, så var det et italiensk firma som laget forsterkede girkasse hus, som tålte MYYYE. og forsterkede drev. og..... det har frank? *sjalu* MVH Nice. Trudde Grp.N var pålagt å kjøre med original kasse jeg. Kun lov å bytte drev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Nice.Trudde Grp.N var pålagt å kjøre med original kasse jeg. Kun lov å bytte drev. jeg kan ikke reglene, men var i den tid bilen var populær, og var mer trimdeler og få tak i. Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hører at ny original turbo til 323 gtr koster 27000?Finnes det noen billigere alternativer?? Mvh Marius Sjekk her:GT-R deler i Sverige Her er faktisk en Fixit kasse også: Fixit Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Non som kan forklar mæ ka ei fixit kasse e for nå? Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Non som kan forklar mæ ka ei fixit kasse e for nå? Denne kassen som er linket til over er en forsterket orginal GT-R kasse med rettskåren Fixit drevsats. Er gått 2 mil etter overhaling, og selger skulle ca 35 000 SKR for den. Bilder eg fikk av den: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 oki! e den nå særlig da eller? tåle den nå my mer? Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 ijah:) Frank er en stk heldig ekorn. han har alltid mange kjekke ting som FLYYYYTER over ALT. I den tid GTR var og finne i grp.N, så var det et italiensk firma som laget forsterkede girkasse hus, som tålte MYYYE. og forsterkede drev. og..... det har frank? *sjalu* MVH måkke si for mye nå! for da blir jo Frank ranet snart :cocain: Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg