Gå til innhold

Endelig ble den en Volvo 240 på meg

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kna ikka ha takvinge p åden der!!! grp.A vinge, vulgær senk, 18", og sota ruter, så er du så å si i mål.. lakkere helt ned er jo også å foretrekke.. dsmt div. andre små ting.. men takvinge!?!? vær så snill

Heller takvinge en soting..

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å få taki meg refleksplate, det kommer til å gjøre baken penere, får om jeg kan finne noe på skroten. Nja, har ikke så veldig lys til å montere på laksetrapp slik at laksen kan komme seg opp:p Da blir det heller takvinge isåfall.

Har planer om å sette på Eiker felger, så fremt økonomien strekker til. Eneste minuset med denne bilden er at det ikke følger med felger med sommerdekk. Blir vel slik at jeg får taki meg standars felger på skroten kanskje å tar hjulkappslene fra vinterhjulene. Eller at jeg tar av pikkdekken fra felgen og setter på sommerdekk isted, skal sannsynligvis kjøre piggfritt neste vintersesong og da kjøpe komplett pakke med felg og dekk.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å få taki meg refleksplate, det kommer til å gjøre baken penere, får om jeg kan finne noe på skroten. Nja, har ikke så veldig lys til å montere på laksetrapp slik at laksen kan komme seg opp:p Da blir det heller takvinge isåfall.

Har planer om å sette på Eiker felger, så fremt økonomien strekker til. Eneste minuset med denne bilden er at det ikke følger med felger med sommerdekk. Blir vel slik at jeg får taki meg standars felger på skroten kanskje å tar hjulkappslene fra vinterhjulene. Eller at jeg tar av pikkdekken fra felgen og setter på sommerdekk isted, skal sannsynligvis kjøre piggfritt neste vintersesong og da kjøpe komplett pakke med felg og dekk.

Skal på skroten nå på torsdag, tar med meg ei refleksplate om jeg ser en ;) Kanskje du kan kjøpe den hvis jeg finner.. ;)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på skroten nå på torsdag, tar med meg ei refleksplate om jeg ser en ;) Kanskje du kan kjøpe den hvis jeg finner.. ;)

Det hadde vært toppers, Morten:)

Senking(kanskje til sommeren) og felger(kanskje i år). Men den orginale 240 vingen kommer til å sitte om den ikke blir byttet ut med en 850R vinge m/bremselys.

Når jeg blir "rik" så blir det nok motorbytte til enten ET eller FT. Men så lenge så får jeg bare holde på B23A så langt den går. Er jo ikke blitt innkjørt enda med sine 172000km:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Nå er det ikke mange timene igjen! Gjør meg en tjeneste, om du skal

kjøpe 850r vinge, selg meg den vingen du har nå!

Blir å se deg rundt i gatene imorgen kveld da eller? ;)

Ja, om jeg skaffer meg 850R vinge etter hvert nå så kan jeg vel selge vingen til deg.

Nei, ikke i gatene i kveld, men kanskje på tirsdagen. Er ikke hjemme igjen før tirsdagsnatta:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår