Gå til innhold

Endelig ble den en Volvo 240 på meg

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får jo 22-27% på slike deler hos mekonomen igjennom Autronica Fire & Security,hvor jeg er lærling. Men jeg vil ha bilen senket og med gode dempere så da sparer jeg heller pengene jeg har og kliner til med en senkepakke hos bcb.no med fjærer, gule justerbare koni dempere og papirer.

Lurer på om jeg skal ta med en vaske(vaskehallen hos Esso:p) av bilen i fin været som er i Trondheim i dag, men dog det er kaldt ute.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er ganske pen i lakken. Ble visst del lakkert for 1-2 år siden. Mulig jeg sponser på den hel lakkering til neste år en gang. Noen som vet hvordan jeg finner ut fargekoden for lakken på bilen min? Skal kjøpe nytt senkesett og støtdempere foran snart nå. Får fikset bilden for en billig penge. Får kanskje også fjernet rusta som er på den også, så skal jeg ta oljeskifte o.l med det samme. Bare gleder meg til sommer og fin vær. Da skal jeg sette en anlegg, polere bilen, og fjerne litt mer overfalte rust.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen din er en peeerle! Ta godt vare på den, noe som det virker som at du kommer til å gjøre også.

Denne bilen skal jeg ha så lenge jeg lever;)

Om det blir så at jeg får fast jobb etter lærlinge tiden der jeg er lærling nå så har jeg lyst til å få taki meg et hus med passe stor garasje,lever inn skiltene og ha denne som et prosjekt. Har lyst mer gamp under panseret.

Men så lenge så får B23A som ikke har gått mer enn litt under 175k km. BAre jeg får fikset bilen nå, så får jeg se om jeg har råd til å anskaffe meg 17" Eiker felger , mest sannsynlig blir det til neste sommer. Blir ikke akkurat rik av å være lærling heller:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

fin bil dette ja.

Behold spoileren som er på istedet for 850 spoileren.

denne står i stil til bilen noe jeg ikke syntes 850a gjør like bra med tanke på at

den er så mye rundere og moderne i fasongen.

Gr A er den tøffeste, men personlig er den du har favoritten på en såpass original og fin 240.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår