Gå til innhold

Endelig ble den en Volvo 240 på meg

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Da jeg så etter bil så så jeg faktisk på den du kjøpte:p Var usikker på om jeg skulle ha 244 eller 245. Men falt på den 244 jeg har nå. Uff liker ikke at rusta kommer fram på bila mi nå. Har ikke plass til å stå for å ta rusta heller, dårlig med utestikkontaker til bestemor(Melhus). Tungvindt med 5-10 m med skjøteledning. Men når jeg flytter en gang mot slutten av neste mnd, begynnelsa på juli. Så skal jeg ta det meste av rusta, håper det blir mye go vær da. Får begynne å spille på vikinglotto eller noe, blir ikke akkurat rik av å være lærling heller så.

Edit: Post nr.(Volvo)260:D

ok,hehe.. litt rust på min å,må bytte kanalen på førersiden, å bakerste bit av kanalen på passasjersiden.

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Noe nytt? :) Fjernet lykteviskerne nå?

Hehe, mange som maser om at jeg skal fjerne lykteviskerne. Og nei jeg har ikke det enda. Tar en ting om gangen. Kjører jo enda med en sliten gasser:p Får en Solex gasser fra en B230AT løpet av mnd her, så håper den vil passe. Ellers så må jeg begynne å ta rusta på den før det blir for ille. Spesielt bak på venstre hjulbue. Mye ekkel rust der. Prøvde forresten Eiker felgene til en kompis av meg sist helg. Bila ble jo en helt annen bil:D Så har jeg kappet av s-svingen på potta og bytta den den ut med en biltema stuss. Det for holde til så lenge. Flere bilder kommer etterhvert. Skal begynne å legge av noen tusen i mnd og handle meg motor og slikt neste sommer. Muligens jeg får taki meg en B230FK, en som skal selge sin etter han har fått bygd ferdig sin andre motor som skal ned i sin 242.

PS: Blir lite med oppdateringer, iom at jeg ikke har nett for tiden.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått taki en vanlig grill, så jeg får bare lakkere chromen rundt istede. Den som sitter i nå er ikke helt god, Volvo emblemet i midten var så løst så jeg tok det av. Samt at jeg må rette opp litt på lyktene. Er ikke helt rett og mellom rom her og der:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser den har Haugesund skilter :p

lite forslag, noe jeg gjorde med min egen 244, ikke no fancy dyr styling, men no billig jeg fikk tak i, tror the heter Bros eller noe slikt, ser veldig fint ur paa 240, og det skriker ikke "SE PAA MEG! JEG HAR PLASTIKK" folk spurte meg faktisk om jeg skulle style bilen, jeg maatte peke paa skj0rtene og frontspoileren for dem :p

Volvoe da jeg kj0pte den

Med styling montert

gjorde mye forskjell, men alikevel ikke no overdrevent.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår