Gå til innhold

Endelig ble den en Volvo 240 på meg

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Jepp, bilen skal selges. Blir solgt til en på forumet her løpet av kommende dagene. Så er på utskikk etter en ny 240 nå. Har litt lystpå 245 nå. Har små lyst på denne, men venter på om jeg bostøtte eller ikke før jeg kan ta meg et lite lån. Blir vel solgt leng før den tid som vanlig.

Denne:

1129196-bilde1-bilde1.jpg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1129196

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er bilen lagt ut for salg:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=138339

Hadde bilen på bukk i går og fant ut at rusta under var verre enn jeg trodde. Er to stk på begynnede hull, en på hver side. Vurderer nesten å ta ut interiøret for å se skikkelig. Samt kanskje å høre med bilskolen om det kan ta rusta for meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre med bilen, håper jeg får solgt den.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Njas, hvordan det går her. Tja, bilen er fortsatt i mitt eierskap. Går faktisk enda til tråss for rådebank i motoren som har vart i halvt år eller noe. Bruker den litt hardt av og til da:p Bruker 2l/mil samt en del olje også. Bilen ruster en god del i gulvet, blir vel to stk hull ca under bak på hver sin side som jeg trodde ikke var ille. Pluss rust her og der i hjulbuer osv. Samt så hadde jeg et uhell, ble plutselig såpeglatt i en sving og mistet kontrollen og havnet oppå et veimidtskille av kantstein og slo forstillinga en god del og trodde det var godt til helvette. Sto og spant en god del før jeg kom meg løs. Var ikke noe tegn til de som som og de som kjørte forbi at de hadde tenkt til å hjelpe meg. Så har jo ei dame kommet inn i livet mitt da, så goførrn får ikke så mye stell som den behøver. Får se når vinteren er ferdig og det blir varmere i været for å se hva som må gjøres med bilen, skal til EU-kontroll rundt okt.07:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår