Gå til innhold

Startsperre på Vento 95 ?

Ranger emnet


påryggenunderbilen

Anbefalte innlegg

Har ein VW Vento 95 som har startproblem. (Startar som normalt, går ca. 2 sekund og stoppar) Når eg spør folk som har greie på dette, svarer alle at dette er eit typisk startsperresymtom. Problemet er at bilen ikkje har starsperre. Den har iallefall ein gammaldags "taggete" nøkkel. Tok av dekselet rundt rattstammen. Der var ingen lesespole rundt tenningslåsen. Men eg fanne ein brun 4 pins llineær kontakt som var innsurra i isolasjonsteip. Har sett at et fins tenningslås både med og uten startsperre til denne bilen. Kan det tenkast at låsen har vore skifta og starsperra har vore tjuvkobla på ein eller annan måte og at det ikkje har vore skikkeleg gjort ? Nokon som har peiling ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ein VW Vento 95 som har startproblem. (Startar som normalt, går ca. 2 sekund og stoppar) Når eg spør folk som har greie på dette, svarer alle at dette er eit typisk startsperresymtom. Problemet er at bilen ikkje har starsperre. Den har iallefall ein gammaldags "taggete" nøkkel. Tok av dekselet rundt rattstammen. Der var ingen lesespole rundt tenningslåsen. Men eg fanne ein brun 4 pins llineær kontakt som var innsurra i isolasjonsteip. Har sett at et fins tenningslås både med og uten startsperre til denne bilen. Kan det tenkast at låsen har vore skifta og starsperra har vore tjuvkobla på ein eller annan måte og at det ikkje har vore skikkeleg gjort ? Nokon som har peiling ?

 

Hadde det vert startsperra, så hadde du ikke fått kjinna i utgangspunktet, da ei starsperre kobler ut ledninga fra tenningsnøkkelen og ned på starteren.

 

Fint nick forresten.. å velkommen til forumet

 

Edit:

Kan forresten virke som om at bensinpumpa di har tatt kvelden.. hadde omtrent samme problemet på en Scorpio en gang..

Prøv å bank litt på den med en hammer mens tenninga står på, kansje den lager noen lyder.. (vist den tår utafor tanken da, litt vanskelig om den er montert inne i tanken..

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vert startsperra, så hadde du ikke fått kjinna i utgangspunktet, da ei starsperre kobler ut ledninga fra tenningsnøkkelen og ned på starteren.

 

Nei...

 

 

påryggenunderbilen:

Skal være en svart rund sak klipsa rundt tenningslåsen, er den borte?

Er jo litt uforståelig at den skal vere juksa til ved et tenningslås skifte. da den som sagt bare er klipsa på...

Das Auto

 

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...

 

 

påryggenunderbilen:

Skal være en svart rund sak klipsa rundt tenningslåsen, er den borte?

Er jo litt uforståelig at den skal vere juksa til ved et tenningslås skifte. da den som sagt bare er klipsa på...

 

er noe spesial VAG-greier dette da?

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slik på VAG ja, bilen stopper etter to sekund... Tror de fleste biler er sånn, det er vel nesten bare startsperre i forbindelse med alarm som kobler ut styrestrømmen til startmotoren... Dette er jo ikke ei fullgod startsperre, da du bare kan trille igang bilen istedet...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det einaste som tyder på at bilen kan ha hatt startsperre, er den brune pluggen som eg fann i rattstammen ganske så provisorisk taipa av ein eller anna grunn. Tenningslåsen er ein komplett lås utan spole på rattstammen og utan startsperrebrikke i nøkkelen. Bilen har våre på verkstad fleire gongar, der dei ikkje har funne anna feil enn "motorstyring blokkert" Eg har skifta motorstyringa, koilen og sjekka bensintilførsel, alt er heilt ok. Så startsperra er snart det einaste det kan vere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fann løysinga, luringen son hadde bilen før, hadde no k hatt problem me startsperra, for langt inni dash-bordet fann eg lesespolen me pålimt chip:p å ut av spolen kom ei 10 cm lang bit av same type kabel som går inn på spolen, den va klipt rett av, slik at ledarane var bortimot i kontakt, når d vart kaldt nok, vart sikkert ledeevnen til koparen så go at det vart kortslutta mellom ledarane:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår