Gå til innhold

Golfen kjøpt og anlegg planlagt:P

Ranger emnet

steinerik

Anbefalte innlegg

Endelig fått kjøpt meg bil, en golf 4 2000 modell. Må ha litt anlegg i den, så dette er hva jeg har tenkt så langt.

AUDISON LRx 2.250 2 stk.

AUDISON LRx 1.400 1/2 stk.

FOCAL 33KX 1/2 stk.

FOCAL 165K2P 1 stk. (bestillt)

FOCAL 165KP 1 stk.

50 mm kabeler

Kondis (ikke bestemt meg helt type)

Kom gjerne med forslag til signal kabler.

Skulle gjerne hatt en fordelingsblokk som er 50 mm inn og 4 - 30 mm ut.

Vet ikke helt om jeg skal ha 2 suber og 2 AUDISON LRx 1.400 eller om det er greit nok med bare en av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de komponenter du har valgt foreløpig kan jeg ikke si annet enn at dette ser kjempebra ut! Bare kremen hele veien her :)

Du klarer deg nok lenge med en sub, men tatt budsjettet ditt til betraktning skal ikke dette være noe spare-anlegg, så hvorfor ikke smelle til med to stk når du først har åpnet lommeboka! :)

Vet ikke helt hvor du skal få tak i de blokkene da.. hør med en av forhandlerne her på forumet!

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. forsterkern gir vel 350 watt rms i 4 ohm og 900 watt maks. Og hvis du skal kjøre brokoblet modus med to elementer vil vel forsterkeren se en 2ohms motstand, hvis ikke jeg tar helt feil?! Med andre ord vil jo forsterkern i teorien gi dobbel rms?! dermed skulle du kunne drive 2 stykker "helt greit" med forsterkern, men hvis du virkelig skal la suben få gi det den kan - tror jeg du skal bruke en forsterker pr. element. MEN for all del.. jeg har ikke noe erfaring med noen av disse komponentene, så det er mulig jeg tar feil!

mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...