Gå til innhold

Min Volvo 760

Ranger emnet

_AndreasH_

Anbefalte innlegg

Tenkte eg skulle legge ut litt informasjon og nokre bilder av bilen. Bilen har stått lenge og er skitten. Skal vaskes straks eksosmanifolden er montert.

Bilen: Volvo 760 GLE 1985 mod.

Motor: B28E, V6 156hk (Km stand: 230000)

Gir: AW71

2,5" simons eksos, El. antenne, Kvite blink front og skjerm, MDS øyelokk, Lesjøfors senkesett 40mm. 15" Volvo felger med 205*60*15HR, El. vinduer, el. takluke, el. speil med varme,

Kjem: GAS 12", SoundMagus X1500, Add on front, Vindavisere framme.

Når økonomine kjem sej så får ein kjøpe 17" felger.

Front.jpg

Sn.jpg

bakenden.jpg

Frontopnedrer.jpg

Frontopnedrer2.jpg

Jallapynt.jpg

Baklyktermedlyslite.jpg

Originale Volvo 760 1990 mod baklykter.

Frontgrftelyslite.jpg

MDS øyelokk

Frontkviteprer.jpg

Liksom Xeon pærer.

Sidelite.jpg

Ønsker nye felger. Men økonomien som teller.

Motorlite.jpg

B28E

Addonlite.jpg

Add on og vindavisere skal monteres snart.

GASieskelite.jpg

GAS Silver 123pro 12"

GASelementlite.jpg

SoundMaguslite.jpg

SoundMagus X1500

bak.jpg

Gamlelyktene (Glad dei er borte)

Bakmedrefleksrampe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det var berre 90-modellene som kom med ekstra lange lykter. Beklager at bilen er så skitten på bilda. Har planer om å lage til ei refleksplate mellom baklyktene. Skal kappe til ei 740 90-mod refleksplate. Vil også lage ein ny grill. Denne fekk eg med ein kompiss da han kjøpte seg ny. Om noen har ei ramme til ein 740 grill som dei selger billig så gi eit vink.(Helst svart, men alt av interesse) Syntes ikkje denne krom grillen er så fin.

PS! Her er gamle lyktene:

http://i24.photobucket.com/albums/c23/steinarfrikk/bak.jpg

Om noken har nokre tips ang kva eg kan gjere så tar eg gjerne imot det. :bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Volvo_gutten
oioi...bra du byttet ut :D jeg syns helsota lykter er støgt, men var det vanskelig å fa tak i de nye (orginale)?

Om noken har nokre tips ang kva eg kan gjere så tar eg gjerne imot det. :bump

Hva med USA-front? eller oransje sidelys som på denne 265`en

6676534e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikkje USA front. Da blir det heller 940 front. Men tviler på om det blir noko med fronten i nærmaste framtid. Utenom og bygge ein eigen grill med svart netting i ei original ramme.

Ev denne: http://www.hallsjostyling.com/ny_sida/estore/catalog/product_info.php?products_id=95&osCsid=068dd7f1eab340b754f47ea8faf121f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærer kjøpes ikke på Biltema om man vil ha bedre lys. Jeg hadde et par 100W pærer fra Biltema som jeg prøvde i 1000 metringene, de lyste faktisk dårligere enn noen vanlige 55W Osram. Nå har jeg Philips ellers Osram 100W i 1000 metringene mine å det lyser jævlig bra.

Skal du ha gode pærer er Philips Blue Vision noe av det beste du får.

740 har dårlige lys, derfor skal jeg bytte til 940 front i vinter eller påskeferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...