Gå til innhold

hjelp haster ikke liv i forsterker

Ranger emnet

tikka

Anbefalte innlegg

en dag senere (frædda).

satt på anlegget kl 15:03, og kjørte hjem fra jobb. kom ca 1km så var det ikke noe bass lenger. når jeg kom hjem så så jeg på forsterkeren at den røde lampen lyste. skjekka jordinga, og sikringen men alt var i tipp topp stand, så jeg lurte på om det var forsterkeren som hadde tatt kvelden.

lørdag (i dag)

har kjøpt en ny jl audio e6450.

har koblet alle kablene til riktig, men det lyser ikke noe i de to lampene.

hva er galt?

hvor sitter sikringen på denne forsterkeren. kan ikke se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være remote som DynaCore sier, eller så hadde jeg sjekket hovedsikringen du har på strømkabelen din inn til forsterkern! Det kan jo hende at den har gått! Dersom du fortsatt har liv i høyttalere som er drevet av forsterker på samme strømledning trenger dd ikke tenke på det, for da er nok ikke den sikringen gått! Men det er verdt å ta en titt :)

mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra topic forresten..

Kunne vært : "Hjelp... Haster ikke! Liv i forsterker"

Skjønner? slitsomt å lese..

Minner meg om det jeg lærte om kommaregler, faktisk jævlig viktig..

Dette skjedde i ol school Norge for lenge lenge siden, var en kar som skulle henges, men han var uskyldig så noen måtte sende et brev å si i fra om at han ikke skulle henges:

"Heng ham ikke vent til jeg kommer"

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om det jeg lærte om kommaregler, faktisk jævlig viktig..

Dette skjedde i ol school Norge for lenge lenge siden, var en kar som skulle henges, men han var uskyldig så noen måtte sende et brev å si i fra om at han ikke skulle henges:

"Heng ham ikke vent til jeg kommer"

jepp, hørt den jeg også. pga en skrivefeil ble han hengt. de skrev: "Heng ham, ikke vent til jeg kommer", i stedenfor "Heng ham ikke, vent til jeg kommer". i allefall sånn jeg har blitt fortalt den.. :P

men uansett ikke like kritisk med denne overskriften på et forum da, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider