einsereier Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 lurer bare på hvor ute temp føleren til climatronicen ligger. har ute temp både i klima og kjørecomputeren så jeg vil flytte klima føleren inn for å få inne temp Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Det er samme tror jeg. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Det er samme føleren, og flytter du denne blir funksjonen på klimaanl. ditt noe rar..... Den sitter bak det venstre gitteret i støtfangeren din...... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 fant den i etka i går. men forstår ikke helt hvorfor klimaen skulle bli rar, den måler jo tempen innvendig via en annen sensor som sitter i modulen inne i bilen. men det er jo sant som du sier det er tydligvis bare en sensor utvendig som både klima og kjørekomputeren er koblet opp i mot. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Klimaen regulerer hvor mye den skal varme/kjøle utifra denne føleren og en til som sitter i innsuget til varmeapp. like under pollenfilteret. Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ligger ikke føleren til klimaen i det lille gitteret som sitter rett til venstre for panelet på selve klimaet?? Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ligger ikke føleren til klimaen i det lille gitteret som sitter rett til venstre for panelet på selve klimaet?? har også en formening om dette. ser iallefall sånn ut i etka. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 klima'n bruker vel bare 4 forskjellige temp. følere til å regulere tempen.... utetemp, innsugd luft temp og temp ut til føtter i tillegg til den som sitter i styringen.......... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ikke for å kverulere, men hvor står følerene for luft føtter.. Såg ikke noe slikt når de hadde ute dashbordet på min passat.. Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Tror ikke den kom før på 3bg, så da har ikke vi den på våre biler...... på bilene som har den sitter den nederst på varmeapparatet mot førersiden, tror jeg, husker ikke helt..... jeg vet ihvertfall at den er der en plass! Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg