Silver2k Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Er jo knall bra med et lite streetmeet. Ikke for å virke negativ, men er det noen plasser vi kan være uten og bli jaga med en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Litt Larvik tendenser her nå. Blir jaga for ingenting. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Det snør, det snør, tiddelibom.. som et lite helv*** faktisk, tiddelibom ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 er nok desverre store sjanser for¨å bli jaga uansett hvor vi er :( du vet ikke om en plass du da kristoffer?? sykt for snø!! og meldt mer :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Mye snø ja, har gode dekk på bilen så det er bare gøy happyhappy Må nok vente med noe streetmeet til det blir mildere i været Noen plasser ja, jeg vet ikkje en mulighet er jo kanskje litt utenfor byen? Kanskje større sjanse for at vi kan holde på da uten at politiet kommer!? Noen andre som har noen gode ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Var iallefall noe liv på travparken og sørlandssenteret i går kveld.. (Om 5-10 biler kan defineres som "liv" da) Straffe Clio, morro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 var ganske så dårlig føre da,alt for glatt.veien over glattkjøringa gikk ann:) tenker forholdene er fine der ute i dag:)- Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 slik det ser ut nå, virker det som det er ganske så morro forhold der oppe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Som Geir (turbokano) sier, så er det egentlig altfor glatt der oppe.. Men men.. Jeg har såpass dau motor og godt brekk at for meg gjør det ingenting. Samt piggdekk som stod på bilen da jeg kjøpte den.. Skal vel opp en liten tur til kvelden også tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 hadde gjerne tatt turen, men gidder ikke når jeg vet at det ikke tar lenger tid en ca en halvtime før man blir jaga vekk.. Å finne en plass hvor man ikke blir jaga vekk kan man jo bare drite i å finne med den kjøringa folk bedriver på treffene.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Det var gørr kjedelig der ute.. det snødde alt for mye også. Heldigvis hadde jeg need for speed most wanted jeg kunne kose meg med. Ordentlig bomtur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Det var gørr kjedelig der ute.. det snødde alt for mye også. Heldigvis hadde jeg need for speed most wanted jeg kunne kose meg med. Ordentlig bomtur. lå for mye snø på bakken ja! sånn er det når det er kaos på veiene,hehe:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 litt kjipt men.. får nok vente litt med et lite treff ;) fått montert ps2 i bilen ronny?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Det er vel bare å kjøre ut med rigetjønn =) ? er god plass det nå Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Det er vel bare å kjøre ut med rigetjønn =) ? er god plass det nå Faen snakker du om? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg