golfnos Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 vil bare holde tråden oppdatert, og for å se om noen begynner å bli klare?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Bare opp til sørlandsparken og "sjekke trøkket" en tilfeldig kveld? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Bare opp til sørlandsparken og "sjekke trøkket" en tilfeldig kveld? Geir?? er med på det. "tilfeldig" sammenstøt der oppe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Egentlig klar jeg også for noe "treff" om det ikke tar helt av i ren galskap.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 vi var noen støkk oppe å straffa i parken på fredag... cossi 4x4 som spant runninger som en helt, blandt annet... Hender det henger en del på yx,en på hånes på fredag og lørdags kveldan Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Geir?? er med på det. "tilfeldig" sammenstøt der oppe ;) Nei, ikke Geir... Bjørnar her :P Ser meg kanskje til fredag da, om jeg ikke finner på noe annet. Se etter en blå slitt 240 med Kicker klistermerke i de bakerste sidevinduene ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hehe ;) det skal jeg gjøre ;) :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Count me in for the weekend! Hvis snøen nå legger seg, tar jeg Quattroen, er det tørt og fint blir det clioen.. Blir det 20 grader, tørt, fint og sol, tar jeg cabben til prinsessa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Var j***** glatt der (sørlandsparken) nå i alle fall! Breiter på tomgang :phatyo Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 fikk til og med ut ræva på ibizaen :) kjøre på litt og brekke i vei. rein is holke under ;) :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ser ut til at det blir Audien.. Spant halve veien til jobb og brukte 1time og 20min til Mandal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 for et jævli vær. presterte å bruke 40 min fra mosby til vågsbygd jeg.. huff! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Blir lite treff på senteret til kvelden da??? Snør det for jæ***g er det jo bare dure ned i park.huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 du tenkte på i kveld?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Tja, får de brøyta på senteret skal iallefall jeg ut.. Nei, F! Det er Lost idag.. Blei'keno! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg