carwasher Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 vi var noen støkk oppe å straffa i parken på fredag... cossi 4x4 som spant runninger som en helt, blandt annet... Hender det henger en del på yx,en på hånes på fredag og lørdags kveldan hehe da var jeg ute i parken og "øvelsekjørte" med mamsen :) jeg var den blåe merca som kjørte rundt lyktestolpene med den fine L en bakpå :drive2 Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Vente til fredagen heller... Gøyere når det er flere ;) Og er vel ikke stor sjans for at snøen forsvinner så fort, så lenge det er kaldt om natta. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 liten sjanse for at snøen forsvinner ja. meldt en del nedbør i for m av det hvita faenskapet i løpet av helga også.. da sier vi i morgen kveld eller?? pleier jo være lørdag,men forandring fryder ;)hehe :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Helst fredag. Har planer på lørdag... Noe tidspunkt dere pleier å komme...? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Er folk klare i kveld eller? Har tro på at det er fint ake-føre ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Clioen er nyvasket og klar for kvelden.. Audien tok kvelden! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Clioen er nyvasket og klar for kvelden..Audien tok kvelden! :( Hva skjedde? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 noen som tar turen utover? tenker det blir rundt 9 halv 10 og at det fremdeles er folk der ute da?? fløtta til mosby, så det er jo f en times kjøring nesten :wonder hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 sorry. ser ikke ut til at jeg rekker å komme utover.. regner med policen kommer ut før jeg gjør isåfall.. kan ikke noen av dere ta noen bilder og slenge ut på posten her,som en fin avsluttning?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Kjørte hele tiden fra ni til tolv. Ikke en smurf eller andre autoriteter som jaget oss bort. Var passe bra med oppmøte. Kanskje ti biler på det meste. 20 tilsammen... Cirka. Utmerket føre ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 jepp. var der ute fra halv ti til nesten 11 jeg og :naaaws så på for det meste da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hva skjedde? http://bilforumet.net/showthread.php?t=107435 Sorry OT. Var oppe der igår i halv 12 tida, da var det bare 3-4 biler der.. Ble "litt" forsinket.. Var ingen der idag (22.30 tida).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 jepp. var der ute fra halv ti til nesten 11 jeg og :naaaws så på for det meste da. Hvilken bil kjørte du? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Var der i 21.00 tiden og hadde med meg den o'store hengeren min, hehe. Da var det bare en liten hvit Justy (tror jeg) som rava rundt og sladda på plassen der, så jeg kjørte bare hjem, hehe... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hvilken bil kjørte du? kjørte kjærring bil. hehe.. svart ibiza :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg