Gå til innhold

Toyota supra turbo 1988

Ranger emnet

Toyparts

Anbefalte innlegg

Originally posted by Turbotrille

KAPPKJØRT???????????????????????

Så vidt jeg husker skulle han bare ligge bak deg for å få en ca måling fra rundkjøringen ved Gullgruven og til broen ved Ikea på sensommeren engang.

Nei, jeg tror nok du må kjøpe deg en annen bil enn den CRX'en din før du begynner å kappkjøre mot Toyparts Supraen.

Bilen går, ja hva kan jeg si? Styggjævlig?

Hvem som sier vi kjørte CRX? :)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hmmmm!!!!!!!!!!!

Er det ingen som er innteresert i bilen min:( :( Nå har jeg iallefall en tid på den, men det er vel å merke på 201m men tiden ble 8,94 og 147,14 i sluttfart,(mye hjulspinn) og bilen veier 1710kg i egenvekt, det foreligger bud på bilen på 175000,- er det noen som vil øke det:cool: :cool:

MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Typhoon_

Åssen trykk kjører du på nå??

Hvor mye trykk tåler maskina ??

Tror du skal slite litt med å få 175 lapper for den...

Det tror jeg ivaffal.

Halloen

Nå kjører jeg 1,45kg og man bør ikke bli flau før man nærmer seg 1,9kg, men jeg har ikke kunnet gå høyere enn 1,6kg på den, for da har pluggene blåst ut, så på tirsdag så kommer det nye plugger fra England.

Når det gjelder prisen så har jeg lagt ut 170000 på den siden seint i oktober, så jeg vil ha igjen det for den uansett, og får jeg ikke det så står den godt i garasjen, for jeg kjøper Skyline uansett, det hadde bare vært greit med litt mere cash.

MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider