tikka Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 det skjedde i dag, søndag 15/1-06 ca 01:26 så skulle jeg endelig få fingeren ut, og skifte det høyre parklyset som var gåent. jeg nappa ut alle ledningene til lykta, og klipsa av den platen pærene sitter i. satt inn 4 nye pærer(skifta alle), satt på plass platen, og koblet inn den lange stiken, og den korte slik de sto. da virket kjørelyset, men når jeg satt meg inn i bilen og trykket på bremsen, så lyste det høyreblinklys lampa i bilen. og bak lyser det en hau av lys når jeg bremser, blinker. hva er skedd her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tåffår Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Dårlig jording??? Hørres ut som typiske symtomer på det... Siter tåffår - 928 52 178 Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway SJ413 - Vitara`n Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Jordingsfeil.. Se etter kortslutninger. Samt sikringer som er alt for store, da de vanligvis burde gå når det er kortslutning. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 smøre kontaktene dine med wd 40 eller noe. feilen pleier bare og ligge i dårlig kontakt, kanskje litt irr eller noe. prøv og sprut litt på den plata om kontaktene, pærene sitter på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 smøre kontaktene dine med wd 40 eller noe. feilen pleier bare og ligge i dårlig kontakt, kanskje litt irr eller noe. prøv og sprut litt på den plata om kontaktene, pærene sitter på.. Enig med BEEMERN her. Puss gjerne litt på kontakt/stikkere med litt fint pussepapir også. (hvis du kommer til) Sjekk om det ser irrete ut i pæreholderen også. (hvit/grått lag på metallet) Er ikke noe feil med sikringer/kortslutning. Dette er typisk for GODSFEIL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 det skjedde i dag, søndag 15/1-06 ca 01:26 så skulle jeg endelig få fingeren ut, og skifte det høyre parklyset som var gåent. jeg nappa ut alle ledningene til lykta, og klipsa av den platen pærene sitter i. satt inn 4 nye pærer(skifta alle), satt på plass platen, og koblet inn den lange stiken, og den korte slik de sto. da virket kjørelyset, men når jeg satt meg inn i bilen og trykket på bremsen, så lyste det høyreblinklys lampa i bilen. og bak lyser det en hau av lys når jeg bremser, blinker. hva er skedd her? Jeg har nok hatt akkurat samma problem som deg, fikk en del tips fra folk på forumet, skulle da pusse litt på disse stikkerne en dag, da jeg tok ut braketten på venstre siden bak (der pærene sitter) løsnet kontakten og fant ut at den ene stikkeren var nermest brent bort fikk ikke kontakt, dro til nærmeste vw forhandler og kjøpte en nye til rundt 200,- håper du får ordnet det da, var litt irriterende i lengden biler bak skjønner ikke hvilken retning du skal for det lyste jo i alle retninger, he he damndamn Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 he he. jeg dreiv og fikla med de forbanna lysene i over en time i går, og fant ikke ut av noen, men til mårraen i dag. tok jeg ut den platen pærene sitter i. platen så fin ut kunne ikke se noe irr på den. satt inn platen igjenn, slo på lysene, og alt funka som det skulle. kjørte da til vaskehallen, og vasket bilen grundig. tror den forige eieren har hatt problemer med kjørelyset bak, fordi de har klippet bort den ogrinale skoen, og satt på vanlige kabelsko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg