Gå til innhold

16V Turbo motor (500hk?)

Ranger emnet

-EKS-

Anbefalte innlegg

Old stuff:

242_the_build_up_490.jpg

21-7-06_037.JPG

s90_build_up_188.jpg

New!!

Bild(544).jpg

Bild(551).jpg

Eksos side: før porting:

Bild(560).jpg

Eksos side: Etter:

Bild(559).jpg

pusser eksoskanlene med 400papir for najs flow..

venter på blokka fra borring for andre gang, da blir det å montere underdelen av motoren!.. :thumb

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BurnPr00f:

Dissa jentene tar så mye tid, men nå er arbeidslysten tilbake.. så nå skal det bli tall!

Når blokka kommer tilbake, blir det film fra motoren settes sammen til den blir bremset!.. jeg SKAL over 5! samme om jeg må lade 3kilo!

Handling av ny turbo er igang, så den som trenger turbo som rekker til 450-500hk skrik ut.. Garret T04 porta og det som er av KRB Trading :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BurnPr00f:

Dissa jentene tar så mye tid, men nå er arbeidslysten tilbake.. så nå skal det bli tall!

Når blokka kommer tilbake, blir det film fra motoren settes sammen til den blir bremset!.. jeg SKAL over 5! samme om jeg må lade 3kilo!

Handling av ny turbo er igang, så den som trenger turbo som rekker til 450-500hk skrik ut.. Garret T04 porta og det som er av KRB Trading :thumb

thats the right spirit! "tåre i øyekroken"

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BurnPr00f:

At jenter tar alt for mye tid er ikke noe nytt i d heletatt :P hehe. Sku tatt å betongfyllt blokka med det samme... hvasskam og møe turbotrøkk gjør susen :P + grovt innsug og kanaler generelt.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toyofan:

jess, skal bli arti dette :)

142 preformance:

Ja, hehe.. så får jeg komme og se det 242 prosjektet deres :thumb

Texascom:

Ja, alt er selvgjort! så hva tallene blir er spennende kiddie

s90r:

Turbonetics mente jeg ville ha mest efekt og minst turbolagg med T58 O.58 A/R på 2,3l

BurnPr00f:

hehe!! de damene ja: Kan ej leva med dom, men kan jo ikke leve uten dem heller!

Kan jo røpe litt av insuget.. det har 1 spjell pr. syl. :cool: Dåg plenumkammeret blir unknown for allmenheten :angelsmili:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BurnPr00f:

hehe!! de damene ja: Kan ej leva med dom, men kan jo ikke leve uten dem heller!

Kan jo røpe litt av insuget.. det har 1 spjell pr. syl. :cool: Dåg plenumkammeret blir unknown for allmenheten :angelsmili:

hehe, skeptisk :P hehe, neida :D Damer må tell:P I helgen skal Volvo'n stå, og jeg skal kose meg med to kasser øl og grillmat ++ :P (Dansebandfestival på hvalsmoen, som jeg ikke betaler noen ting for å være med på. Gratis ingang for meg og :D hehe)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BurnPr00f:

hehe! helt klart.. Når ho ene går, kommer ei anna med en gang.. :well må jo bare ha det! må ha det..

Men nå har jeg skjerpet meg, nu skal det bli volvo motor! :thumb

AC^:

Custom :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer... Da er jo det å håpe på å bikke 500 et relativt moderat håp spørr du meg... Hehe

Men blokka di tåler vel ikke stort mer enn 500 uten betong.... Hvorfor bruker du ikke ei sein 230 isteden?

Skal du kjøre hydrauliske løftere?

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC^:

Stemmer det, men mange ting som kan skje :) har jo lyst på minst mulig kg og mest mulig hk.

Vidar Strand mente at blokka tåler ikke mye mere med betong fylling, blokka vil tåle 500 uten, men ikke stor mere.

Blir og bruke orginal løftere intilvidere.. vi får se hva som stopper først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider