Gå til innhold

16V Turbo motor (500hk?)

Ranger emnet

-EKS-

Anbefalte innlegg

• Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er, Einar Kristoffer du heter ikke sant??

Kjenner flere bil-sjeler fra Andebu, så fant fort ut hvem du var gitt!

Du jobber på Volvo i Tønsberg og, ikke sant? Har vært utplassert der flere ganger serru..

Må si 16ventileren din høres grom ut gitt..!

Har du portet toppen selv?? Størrelse på ventiler? Det er en 234 topp? Ikke 204 du har?

Skal til å begynne å bygge 16ventiler selv, så er litt intressant å vite litt spesifikt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så er jeg bare litt nysgjerrig for å finne ut hva dere gjør.. Vet selv hva jeg skal gjøre med min 16v, men det er en annen sak.

Det som er intressant, det er hva dere gjør med toppene deres! Kjører dere med større ventiler, hvordan type kammer, ventilfjærer, hvem har portet, flødetesting! Litt topp-spesifikt!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euro-1:

Tror faktisk ikke det kunne bli værre det der.. så hvorfor ikke ta bilde?

Jackass-crewet... hmm, mulig det hadde vært noe for meg? :wonder

Mambo:

Vet hva jeg skal bruke som tortur nå! det handler om og teste ting ut selv..

At det kan komme så mye blod ut av en finger viste ikke jeg ahahahhaha blir ikke rød bil veit jeg!

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poffs:

hehe, det var ikke akkurat behagelig! men smærte er en ilusjon, er ikke vonnere enn man gjør det til selv.

Men måtte sette meg ned når nærvene fant ut det var noe galt i tuppen, da ble det nesten svart.

Det vil si da jeg tok andre handen og åpnet kuttet så jeg fikk ut spon restene blah

Ikke minst sveising, hendene er jo nesten følesefrie ahahahhaha

Ingen folk som volvo folk, baller av svenskt stål! (sparer ikke på jernet for og si det sånn! 240'n?)

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider