Gå til innhold

16V Turbo motor (500hk?)

Ranger emnet

-EKS-

Anbefalte innlegg

• Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BurnPr00f:

Tehe, jess.. ny bil av året veitu!..

Ga my for denna slådda da, E-K? Tror nok jeg faller for morkenpower til vinteren jeg ass! Et stykk gammal 240 type sladde edition, hvis d i det heletatt blir no av :P hehe *flire*

(Noen som veit om det er turtallsperre på dissa gamle morken-motorene? B21A/B23A/B230A? Har lyst på en som jeg kan ligge å putre bortover med. Kunne jo bare stilt litt på tenninga og da, haha *se for seg gammel morken førr komme på tværra bortover, bånnrus etterfulgt av flere bøsjeskudd* :D)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

230k, min sperrer ikke... Det stopper seg selv på dissa hønngamle støypejærns firrerane....

Du må være tålmodig den sperre til slutt, men det kan ta litt lang tid å komme opp i turtallsperra. Hvis du ikkje har lang nok strekke kan du prøve nedover bakke evt. dra den så langt du klarer og gir ned, litt juks men da finner du turtallsperra. Lykke til:volvopower:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
VDZ:

Takk! skal nok stå på! Blir nok bra til slutt, får håpe vi alle kan se det på rudskogen til sommeren :thumb

*Se form meg sinna sladd bak i røyk-skyen til Poffs :roll: *

yoyofish:

Forstår deg jeg, men med ny blokk er man 100% at den ikke har blitt "sprø" eller har sprekker i seg.

Driver å snakker med en syk-fyr om noe nye greier for og få den til og tåler mere..

Hvis ikke det blir noe av fyller vi opp med betongfylling :D

500hk klarer den fint, men videre da vil blokken begynne å gi etter..

Har vell ikke gått vekk fra 5:r, men ville bare leke meg med en 4:r først..

Så neste vinter selger jeg nok denne å kjøper 5:a birthday

Takk! :)

Mvh:

E-K Racing

Hvilken greier bruker du for å blokka til å tåle mere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...