Gå til innhold

priser og lignende!

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

hei, lurer på hvis man kjøper en urquattro nå for sirka 130 000 kr. vil denne dette mye i pris framover eller hvordan vil kurven på denen bilen bevege seg? noen formeninger om dette eller er dere blank??vil jo tenke meg siden at det er en såpass gammel bil å så sjelden så ville dn ikke dette så veldig mye!

 

så hva tror dere?

 

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil da virkelig ikke tro at den vil falle i pris dersom standen på bilen ikke blir dårligere. Dersom du behandler den pent, steller med den å gir den litt kjærlighet så vil jeg tro den vil holde prisen godt.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

UrQuattro, jeg lurer på om du har bummet litt der. En urQuattro er vel ikke en bil du bare kan chippe, pga mekanisk innsprut (K-jet) Men er jo andre ting som kan gjøres for å få mere hester selvfølgelig.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UrQuattro, jeg lurer på om du har bummet litt der. En urQuattro er vel ikke en bil du bare kan chippe, pga mekanisk innsprut (K-jet) Men er jo andre ting som kan gjøres for å få mere hester selvfølgelig.

neida

urquattro er så chippe vennlig så det holder (http://www.audisentrum.no) se der. :usa:

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært datasprut på ur så hadde den vært chippe vennelig, menne med tanke på at det er mekanisk innsprut og ikke en databrikke(ikke som med elektronisk innsprut) så er det ikke bare å få inn en ny chip.

 

UR kan også gå som UrRS2 UrRS4 osv da de eldste rs'ene også har fått tilnavnet ur.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, lurer på hvis man kjøper en urquattro nå for sirka 130 000 kr...

Derfor henviser vi til 10v,og du skal slite med å finne en chippevennelig urq (20V)til den prisen der...

Men jo, du kan jo dumpe over en sliten ombygd 3b selvfølgelig,men jeg tror dere skjønner hva vi vil fram til :magic

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada skjønner hva dere mener måtte bare kverulere litt men det er ikke "umulig" å finne en 20v heller. (var en tilsalgs på autodb.no til 200 000) :usa:

Følg med hva som blir sagt,så forstår du sikkert...

Lykke til med å finne en 20v UrQ UrQuattro. Sorry at jeg sier det, men da trenger du ihvertfal 200tusen og masse flaks. Men ja greit da er UrQuattro.

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår