Gå til innhold

er skandinavisk modell senter brae

Ranger emnet

andeby

Anbefalte innlegg

Ifjor kjøpte eg to biler der og ein del anna snop og har berre gode erfaringer med dei. Eg kommer til å fortsette å bruke dei.

Denne butikken er knapt eit år gammal og det er jo begrensa ka dei kan ha på lager, slikt kostar. Feil bil kan jo vere så enkelt som at leverandøren deira pakka feil.

MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil

Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn

MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt

2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venta i tilsammen 3 måneder for å få alt jeg hadde bestilt..

Når jeg fikk den bilen etter 2 måneder, mangla det batterier ,lakk og lader, som de sa de skulle putte oppi pakka ,men det hadde de glømt........

de skyllte på posten hele tida, at det var de som var treige.

da jeg spurte om pakke nr , kom de med dumme unskyldninger som at de hadde parkert bilen i anndre sida av byen ,å at pakke nr lå der osv..........

Det skal ganske mye til for at jeg handler der igjen...... (tror ikke jeg er aleine om det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har hatt dårlig erfaring med å handle via posten med sms.. de skyldte på posten hele tiden.. så skal du handle så ville jeg gjort det i butikken.. Hyggelige folk har jeg erfart da.. men som sagt trege i postveien..

Kan anbefale Elefun.no de leverer kjapt(vanlig postgang) hvis de har delene inne.. Har ikke hvert i butikken.. men de er hyggelige, service innstilt på tlf og mail

86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider