Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 vet ikke hva jeg skal kalle det:D Hvor får man kjøpt sånne USA oransje og røde side-lys, eller kanskje jeg kan kjøpe no saker på biltema og feste de på? Kunne dere ha tenkt dere å ha det på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 jeg ville IKKE hatt slikt ;) får sikkert kjøpt no jalla lys på biltema eller lignende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg ville IKKE hatt slikt.. om du MÅ ha lys på sidene (markeringslys) så kjøp slike Diodelys fra Hella... slike orange... ellers, så får du sikkert kjøpt slike orange/røde jallalys på biltema eller lignende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Noen på Volvo-forumet som har det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Sidemarkeringslys du mener? S/V40 har jo det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 enkelte 244, 164, 140 og duett hadde dette. hvis du kikker på http://www.volvoklubben.no så kanskje noen selger brukt, ellers så har http://www.perhagen.no noen som likner originalen. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Sidemarkeringslys du mener? S/V40 har jo det. S80 har det også, men kun framme. Sidemarkeringslys er vell også kjent som glidelys på rånespråket?:p Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 sidemarkeringslus kan vere kult, men det må vere gjennomført. blandt annet må ALLE lysene vere montert i lik høyde over BAKKEN slik at dem alle ligger i horisontalplanet. viss ikke blir det feil når du kjører.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg