Gå til innhold

Sletting av avatar og signatur...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg driver en hobbyside som heter Grombil.com. Siden er drevet av meg alene uten noen form for fortjeneste eller inntekt (Bare utgifter). Alt blir gjort av meg både webdesign, fotografering osv osv...

Så har jeg hatt siden i signaturen sammen med en linkside som heter Modifisert.net. Avataren har også inneholdt min logo\navnet på min webside... Jeg har blitt spurt av dere som "sjefer" her på forumet om disse sidene er kommersielle eller ikke... Jeg har fortalt hva det dreier seg om og at den IKKE er kommersielle, men mitt bidrag til entusiaster som måtte være intereserte... Ja jeg har noe reklame på siden, men 200kr mnd kan vel neppe kvalifisere til "inntekt"! Dette har jeg fått ok på og alt har vært greit... til nå...

I dag kommer jeg inn og ser dere har lagt inn en mazda eller no som min avatar... så har dere slettet Grombil.com fra signaturen...? Hva holder dere på med? Hva er det med min webside som "skremmer" dere slik at dere må drive å slette alt som har med denne på min profil? Og dette ble gjort uten så mye som en beskjed eller noe info om hvorfor?

Jeg ser ikke sammenhengen her og håper dere har en seriøs forklaring på en useriøs handling!

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd noe lignende jeg, ikke med avatar, men med signatur. Hadde info om deler jeg hadde brukt på bilen, og de linklet til levrandørenes websider. plutselig en dag hadde jeg bare den signaturen du ser nå.

Er greit nok at signaturen min inneholdt linker, men de kunne jo blitt fjernet uten å ta bort teksten. Har lest et sted om maks signatur på så og så mange linjer. Men skal man kjøre på dette så får man kjøre over alle med en kam mener jeg, ser en drøss med lange signaturer daglig her inne.

Hva gjelder din webside så forstår jeg deg godt, har vel (som vanlig) vært en moderator ute med litt for hissig slettefinger :)

Grei side du har forresten yodude

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette med signatur regler....

må le litt av det... fikk en mail en gang om at signaturen min var over 5 linjer..

mange av moderatorene som har OVER 5 linjer selv gitt....

så er de moderatorer også?

dem må da få lov til å ha noen goder?

ser ikke noe galt i det!

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som provoserer meg er at jeg faktisk har snakket med disse gutta om min avatar og signatur... Og da var det ok... Grombil.com kan kansje se ut som en side man vil tjene penger på siden jeg har tatt meg "umaket" med å fotografere babes osv, men jeg gjør det fordi jeg har lyst og selvsagt for å trekke lesere :-)

Jo flere annonsører jeg får jo bedre blir innholdet... Ikke no mer en det... yodude

Så da er det provoserende at disse moderatorene bare tar seg til rette... Og så la de til den støgge bilen som avatar... en hån mot meg som bilentusiast :-)

Shame on you Bilforumet.net :iconsm Håper dere lar meg være i fred fra nå av :hello:

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd dette med signatur jeg også. Noen ting synes jeg er på grensen til rimelig tåpelig pirk. Slikt som f.eks der brukere går opp en font og skriver med farger i tillegg synes jeg er greit dem går på men om det er 4 eller 6 linjer fatter jeg ikke en i det heletatt gidder bry seg om. Var det noe om at en ikke ville signaturene skulle ta så mye plass på en side? Jeg synes iallefall signaturer er kjekke å ha og til tider imformative ... Å ikke like 6 linjer i singaturen synes jeg er mere en personlig mening enn en praktisk mening ...

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser dette, har Grombil et forum som er tilsvarende likt Bilforumet, og det strider derfor mot reglene å ha en link til dette i signaturen.

Dette står klart og tydelig i reglene om signatur:

Hva er ikke lov:

Linker til andre forum som er nært likt Bilforumet, unntak av klubbforum

Det står også at moderator vil fjerne dette uten nærmere beskjed.

Samme med avatar, som hadde link til samme side.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår