Gå til innhold

Innpress

Ranger emnet

joker70

Anbefalte innlegg

Har et sett Zender daytona som jeg har hatt på en golf 3 før.

Tenkte å sette de på Corsaen men er litt betenkt mht innpresset på 35.

På stålfelgene som står på bilen er det ET49.

Har prøvd en av alufelgene bak på bilen og det ser bra ut,de stikker ikke utenfor hjulbuene.

Noen som har prøvd slike hjul før på corsa A?

Ser ivertall tøft ut.

¤Corsa A 1,3i¤

Megane 1,5 dci -10 mod

kangoo 1,9dci -05 mod

e.tec 150 HO

¤Renault 19 td¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo.

vist bilen ikkje er senket, så kan det vel gå bra, men trur du vil få problem vist du har tenkt å senka den, som eg vil anbefale deg å gjer.

Min er senka 60-40.

Corsa tuner, eg hadde store problem framme, når felgene var 42 i inpress. 195.50.15'*7. men fekk det valset framme og bak, nå skraper det bare borti vist eg har full bil...

Stord gatebil klubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo.

vist bilen ikkje er senket, så kan det vel gå bra, men trur du vil få problem vist du har tenkt å senka den, som eg vil anbefale deg å gjer.

Min er senka 60-40.

Corsa tuner, eg hadde store problem framme, når felgene var 42 i inpress. 195.50.15'*7. men fekk det valset framme og bak, nå skraper det bare borti vist eg har full bil...

Men det skal seiast at eg hadde større problem bak...

Stord gatebil klubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9x16" bak på min corsa med et35. Husk på att desto mindre et desto mindre bygger felgen ut. problemet mitt var att støvkappa på demperen tok borti. så den er ikke der lenger....hehe

Blir stor forskjel på corsa A og B kiv. Bedre plass på B'n

Kjørte med 7x15 ET35 på WC B'n min og 40mm senking. Ingenting som tok i på den.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider