commodoreb Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Hei. Har spurt før,men da ingen har kommet med et konkret svar prøver jeg igjen: Skal oppgradere bremsene fra ikke ventilert,til ventilert foran på min `73 commodore b. Sålangt har jeg ikke lyktes å finne en bil jeg kan ta calippere fra. Noen som har prøvd dette? Har prøvd calippere fra Senator,men de passet ikke. Alle tips motaes med takk. Kan jo ta Calippere fra Commodore b GSE,men de er ikke så lettå få tak i. Noen som evt.har og selge??' Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 tror faktiskt ikke det er noe annet enn commo gse som passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Prøver da og skaffe nye calippere,men det er heller ikke så enkelt. Prøvde Opel,men de bare lo av meg. Har vert i kontakt med et firma i tr.heim,men de kunne heller ikke love meg noe.Noen som har andre tips jeg kan prøve? Har sendt mail til Blitzpower,venter på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Prøver da og skaffe nye calippere,men det er heller ikke så enkelt. Prøvde Opel,men de bare lo av meg. Har vert i kontakt med et firma i tr.heim,men de kunne heller ikke love meg noe.Noen som har andre tips jeg kan prøve? Har sendt mail til Blitzpower,venter på svar. heidu!! fekk du tak i calippere? holder på med eit 72 mod rekord/commodore 2.8 prosjekt selv. har fått tak i calippere hos mekonomen! fekk og tak i slissa skiver:) men dei må lages på bestilling... men bremsene er vel like store på 2.8 som 3.0? trur d... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianopel Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 hei... du kan bruka orginale bremsekalipter fra commodore b 2,5 og setta på senator a 3.0ventilerte skiver.da jore eg med min commo b og fekk godkjent m 3.0e... lykke til........ Siter opel: kadett c sedan 16v 79 kadett c coupe 16vt 76 kadett c coupe 1,2 75 rekord c coupe 3.0e 67 blitz 1,9 69 omega a 2.0 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg