Racemaster Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg har en Mazda 929 som jeg har noen store rusthull og jeg lurer på åssen jeg får tetta dem igjen for at bilen skal bli eu godkjent, Ekke så flink med sveising på karosseri, så hadde vært kjekt med gode råd. Siter Bardalen Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 skjer ut rusta, klipp til ei plate sånn ca, legg oppå, punktsveis rundt, både under og over, så fuger du godt rundt den... :) hehe, litt jalla, men men. Viss dette skal "vise" og ikke er i en innerskjerm eller gulv osv. Så er det noe annet, da kan du kansje gjøre det samme, og så bruke masse sparkel osv:) eller legge plata "bak" den andre plata, punkte fast, sparkle.... men dette krever jo at du må ha et sveise-app. Du kunne og ha brukt glassfibersparkel og hønsenetting, men dette er gammelt :) tror ikke de liker det viss de finner dette!" magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Sett den bort til noen som kan sveise :) da slipper du å bli møkkete inni nesa og jobben blir sikkert gjort bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 skjer ut rusta, klipp til ei plate sånn ca, legg oppå, punktsveis rundt, både under og over, så fuger du godt rundt den... :) hehe, litt jalla, men men. Viss dette skal "vise" og ikke er i en innerskjerm eller gulv osv. Så er det noe annet, da kan du kansje gjøre det samme, og så bruke masse sparkel osv:) eller legge plata "bak" den andre plata, punkte fast, sparkle.... men dette krever jo at du må ha et sveise-app. Du kunne og ha brukt glassfibersparkel og hønsenetting, men dette er gammelt :) tror ikke de liker det viss de finner dette!" magnus Ehhh :mad: Det der kunne du vel ha spart deg for....... Det der er ikke joks å fanteri en gang...... Det du foreslår er sånn skikkelig gjerrige pensjonister holder på med..... å du er jo 88 modell, så det er vel litt tidlig for deg å foreslå å reparere "STORE rusthull i 929" på slike måter? Har han store rusthull i en mazta, så tenker jeg der må skikkelig fagfolk til for å reparere det skikkelig..... for det er sikker litt ramme og gulv det er rust i....å det må jo repareres skikkelig, vis ikke så er det flintstone bil gansge snart.... aneglsmili Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hadde det vært meg, så hadde jeg skjært vekk rusta og poppa på ei plate under.. lagt karrosei lim i mellom.. og godt med boddy på detta igjen.. vist man ikke kjenner eller sveiser selv, så koster detta svin mye penger.. og ei poppa plate er nok også godkjent så langt jeg vet.. og det er også noe alle greier.. men det spørs jo så klart på hvor store hull du har under der da.. hehe.. men man kan greie hull med dette i hvertfall.. ca hvor store hull er detta prat om da.? og hvor under bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg