steinar Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Hepp, Golf 2 , 1985, 1,6 liters todørs sjampisfarget bil til salgs. Bilen står i varm garasje i Sandvika i Oslo og kan hentes. ------------------------- Den har alltid starta men det siste halve året har den ikke blitt brukt noe særlig så nå er batteriet flatt. Den lekker noe olje, har alltid måtte fylle på en gang i mnd eller noe slikt. Bilen er ikke eu ok, eller den gikk ut i november 05 og jeg fikk en lapp om at hvis jeg ikke fiksa den snart så kom jeg til å få en ny lapp om at de kom å tok skiltene mine. De står enda på så jeg regner med jeg kan trille noen uker til. Har en liten bulk i høyre side - clutchen er bytta sommern 2005. Følger ikke med girkule :-) - det er girkula fra min første bil som står i nå og den vil jeg ha :-) Ellers er det ikke mye å si - hvis du skal ha den så må jeg ha årsavgifta for 2006 fra deg når du kommer å hentern. Evt kan du være en voksen mediaprofilert mann som det ikke er noen tvil om at kommer til å betale den :-) Dropp meg en mail på steinar@torsvik.net hvis dette høres ut som en plan - jeg leser ikke her så ofte så privmsg er ikke det lureste. Tror jeg vrakern om et par uker hvis jeg ikke hører noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 spring å kjøp en ny girkule på biltema for 20 kr og sett på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg