Gå til innhold

Nytt Anlegg i Toyota'n! (Bilder!)

Ranger emnet

[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener det er det samme som i E34 og E39, bare til å rykke opp i selve sitteputen så kommer den løs. Nakkestøttene skal det også bare være å dra opp. Seteryggen er festet med 4 muttere, rekner jeg med:)

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sittet i full kjonsentrasjoin lenge og loddet sammmen ledninger;)

Spurte bilradiospessialisten i bergen hva de skulle ha for ny cd-spiller kabel ( strøm/høytaler--> ISO-kontakter) 800kr og en uke lev.tid.

kjøpte meg en lledning til en sony spiller hos en lokal forhandler, og skøytet over til kontakten til mion kenwood spiller:)

så nå er det plug and play! er møkk lei sånn ca 349sukkerbiter i dashen:D

stikker ned å monterer nå hellothere

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kopla opp en liten forsterker til 6X9 i hattehylla.... dynamo støy som faen!

alle kabler ligger separat, alu-folie på utsatte steder osv. prøvd det meste som er å lese her på forumet. strømkabelen ligger på høyre kanal bakover i bilen og signalkabler på andre siden, eneste plass kablene er i nærheten av hverandre er ved inngangene på forsterkeren! ! noen som har noen special triks til e36?

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe spesielle triks med denne bilen, kontra andre biler. Sjekk jording rundt om.. :)

En annen ting som er litt OT, men som jeg synes du bør vurdere, er å lage en ny tråd til bilen (stereo). Stemmer ikke heelt overens med topic'en knock

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe spesielle triks med denne bilen, kontra andre biler. Sjekk jording rundt om.. :)

En annen ting som er litt OT, men som jeg synes du bør vurdere, er å lage en ny tråd til bilen (stereo). Stemmer ikke heelt overens med topic'en knock

Enig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sorry det. skal fikse ny tråd:) men er jo veldi mangen e36 tråder her da..

blir så irritert når sånne ting ødelegger knock

brukte sånn ca 2 timer på å fikse opp i kabler under setene bak(låg oppå/ved sida av/under hverandre overalt der) stressa som faen med å få på igjen baksetene(DRITT) når alt var på plass merka jeg at sikkerhets-sele låsen på ene sida bak hadde klikka, så måtte av med ALT!!! igjen for å fikse det. satt det sammen igjen og like jævlig lyd.

*angående jording* : trakk opp en 21mm kabel direkte fra minus på bat, på utsida av bilen og til forsterkeren, men ble like jævlig lyd:(

eneste jeg ikke har prøvd nå er nytt jordingspunkt til spilleren, er bare iso-sticks nå..

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny tråd om prosjektet ligger her :

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=104079

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordings kabelen skal ha like stor dim. som strøm kabelen.

Treker du jord fra batteriet til forsterker?

Om du har jordet forsterkeren i karosseriet, noe som du bør,

så kan det jo være at det er et dårlig jordingspunkt.

Hvor har du jordet den?

Men jeg er ingen ekspert da :) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordings kabelen skal ha like stor dim. som strøm kabelen.

Treker du jord fra batteriet til forsterker?

Om du har jordet forsterkeren i karosseriet, noe som du bør,

så kan det jo være at det er et dårlig jordingspunkt.

Hvor har du jordet den?

Men jeg er ingen ekspert da :) hehe.

Ja var det jeg gjorde, like stor kabel ja. var for å sjekke om det var dårlig jordingspunkt fra før. jordinga til forsterkeren er bak i bagasjerommet bak ''side-dekselet'' i sideveggen. har sjekka, og pussa reint ned til stålet og skrudd godt fast med gjennomgående bolt. er det noen måte man ellers kan sjekke om jordingspunktet er brukende? multimeter feks? kan se om jeg får fiksa noen bilder etterhvert.

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider